Moshan (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 (redigerat) Tjenare! Har komponerat en rätt skön melodi.. Detta är bland dom första låtarna jag har gjort, så jag vill ha lite komentarer från er. Gjorde allt idag. Så säg vad ni tycker. Ni måste nog höja volymen lite då den blev lite låg.. Hoppas att ni gillar! LÅTNAMN: (inget namn för tillfället) ARTIST/GRUPP: Robin GENRE: pop? LÅTLÄNGD: 54 sek KOMPOSITÖR: Robin PRODUCENT: Robin EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: STORLEK: 858kb STATUS: Skiss Redigerat 13 april 2006 av Moshan
hegobald Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Duu... Jäkligt låg volym ju.. Jag hittar ju inte en låten 😄
Moshan (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hur fan får man fram låten? måste jag lägga upp den på någon annan sida eller? Jag stoppa in den i "bifogade filer"
Tobb Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hehe! Kanonlåt! Måste dock säga att den är rätt innehållslös... Den känns lite - ja, tyst. Dock bättre än det mesta jag komponerat 😄
Moshan (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hehe! Kanonlåt! Måste dock säga att den är rätt innehållslös... Den känns lite - ja, tyst. Dock bättre än det mesta jag komponerat 😄 Tack så mycket 😆 Ska göra en ny version senare och lägga till trummor osv..
Snake Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 (redigerat) Hehe! Kanonlåt! Måste dock säga att den är rätt innehållslös... Den känns lite - ja, tyst. Dock bättre än det mesta jag komponerat 😕 Tack så mycket 😄 Ska göra en ny version senare och lägga till trummor osv.. Vad jag förstår så var Tobb sarkastisk!? Är det någon som hört låten? Redigerat 13 april 2006 av Snake
Tobb Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hehe! Kanonlåt! Måste dock säga att den är rätt innehållslös... Den känns lite - ja, tyst. Dock bättre än det mesta jag komponerat 😕 Tack så mycket 😄 Ska göra en ny version senare och lägga till trummor osv.. Vad jag förstår så var Tobb sarkastisk!? Är det någon som hört låten? Ja, det var jag. Förlåt att det inte uppfattades så. Jag ska vara tydligare nästa gång 😄
AXL THE ROCKER Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Nån som kan hacka sig in i hans dator så vi får höra låten nån gång???
AXL THE ROCKER Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hehe! Kanonlåt! Måste dock säga att den är rätt innehållslös... Den känns lite - ja, tyst. Dock bättre än det mesta jag komponerat Tack så mycket 😄 Ska göra en ny version senare och lägga till trummor osv.. Vad jag förstår så var Tobb sarkastisk!? Är det någon som hört låten? Hhahahahahahaha....hahahaha.... 😆 hahahaha... 😆😆 hahahahha.... ojojojojoj...ojoj..hahahha..haha..ohoh... fy fan..stolpskott eller?? 😆
Moshan (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hehe! Kanonlåt! Måste dock säga att den är rätt innehållslös... Den känns lite - ja, tyst. Dock bättre än det mesta jag komponerat Tack så mycket 😄 Ska göra en ny version senare och lägga till trummor osv.. Vad jag förstår så var Tobb sarkastisk!? Är det någon som hört låten? Hhahahahahahaha....hahahaha.... 😆 hahahaha... 😆😆 hahahahha.... ojojojojoj...ojoj..hahahha..haha..ohoh... fy fan..stolpskott eller?? 😆 Hahaha... Kan bara skratta med er.. 😄 Hur fan ska man få upp låten?
AXL THE ROCKER Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Kan bara skratta med er.. 😆Hur fan ska man få upp låten? Hacka in dig i hans dator!!
saibot Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Läs här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.