Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mycket snygg och funktionell sida.

Passar er typ av Image perfekt DOCK Alldrig ALLDRIG släppa en sida där musik är det viktigaste UTAN musik ? ? ? ? 😉😄🙁 .

Where`s the music bro ?

Annars det enda jag skulle tänka mig är lite Flashanimationer och liknande för

att göra sidan mer interessant men det krävs ju dom kunskaperna först...

🙂

Postat

Oj tackar som rackarns! 🙂

Vi är kanonnöjda i varje fall. 😉 Är själv ruskigt imponerad på webdesignern i fråga. Jäkligt snabb och skicklig kille. 😄

Musiken kommer inom kort... Vi jobbar med plattan nu så det bör inte dröja så länge. 🙁

Postat (redigerat)

Kan tänka mig den tar visst anspråk i tid att ladda om man har lite långsammare uppkoppling. Det märks även här via 8 Mbit, speciellt då bakgrunden först är vit och inte blir brun förrän hela sidan har laddats. Be honom ändra så att bakgrunden görs brun det första han gör. Sen när man navigerar runt så ritar den också upp större delen av sidan på nytt - långsamt. Borde gå att fixa på annat sätt, om man nu bryr sig om sånt.

Men annars ser det mycket snyggt och proffsigt ut! Bra balans i att vara stilrent men ändå långt ifrån kliniskt eller minimalistiskt (vilket också är snyggt, men inte hade passat er image). Ser lite ut som det redan bygger på ett färdigt ramverk, speciellt mtp funktionaliteten.

Förresten, är inte den här bilden lite förvanskad i sina dimensioner? Christian ser lite "platt" ut? 🙂

christian.gif

Hur som helst... summa summarum: Looking Good! 😉

Redigerat av hackeman
Postat (redigerat)

En sak till; jag hade testat att göra brödtexten lite ljusare i nyans. Semi-ljusbrun text på mörkbrun bakgrund är inte helt läsvänligt. 🙂

edit: alternativt ökat den 1-2 pts. Än om smått är snyggt.

Redigerat av hackeman
Postat

Snygg sida! Snyggt färgval, bra bilder, snygg design. Glöm kommentarerna om läsvänlig text, det är snyggt med nuvarande val och det är inga pensionärer som skall läsa den här sidan i alla fall! Hade sidan riktat sig till en betydligt äldre målgrupp hade den kommentaren dock varit relevant.

Negativt då: Felaktiga länkar och blindlänkar måste korrigeras. Kanske litet tung sida för läsare utan bredband, men det gäller att inte tappa kvalitet på sidan bara för att göra den lättladdad...

Och så fattas det musik som redan nämnts.

Postat (redigerat)
Glöm kommentarerna om  läsvänlig text, det är snyggt med nuvarande val och det är inga pensionärer som skall läsa den här sidan i alla fall! Hade sidan riktat sig till en betydligt äldre målgrupp hade den kommentaren dock varit relevant.

Hörru. Jag är knappast pensionär, men jag kör med 1600x1200 (just på denna datorn).

Redigerat av hackeman
Postat (redigerat)

Det ser fint ut. Presentation av er känns dock lite LunarStorm 😆

Vem är du? :rolleyes:

EDIT: Kollade nu på din avtar och då såg jag vem du var 😳

EDIT2: Ni kanske skulle kolla igenom texten några gånger till, det är en del fel 😆

EDIT3: Nu känenr jag mig skitdum som spyr galla såhär på er. Men det var en riktigt snygg och fräsch sida, som fyller sin funktion - med råge! 🤪

Redigerat av Overkill

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.