Reverend_Raw Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Denna monotagning av en bit spontanjam kommer vi att göra en låt av och det kan va kul att följa utvecklingen Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Skön känsla i låten, det kan säkert bli bra. Eftersom detta är ett forum där vi framför allt diskuterar inspelningar och produceringsgrejor mm väntar jag med ytterligare kommentarer tills jag får höra en färdig inspelning. Då kan jag kommentera hela låten och det inspelningstekniska. Men som sagt, kör på, den här låten kan bli bra. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Hehe...En bra titel nu vore "Kaos on the dancefloor" 😆 Nä, kommer säkert att bli fina fisken när den städas upp och spelas in på "riktigt".. Kul med en sån här typ av tråd för övrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 ÄNTLIGEN... ... Har vi fått lite blues här... det har jag väntat på mer än länge... en av mina favorit-genrer. 😄 Bra Reverend_Raw /Bästa Hälsningar ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Ahhh, Boogiestuk i äkta Mono ! härligt jam 😄 ni skulle ha en Blog och lägga upp framåtskridandet på. (förutom bandnyheter åh sån't) du är en jäkel på trynorgel 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Trynorgel... hm 😄 Nytt namn för munspel antar jag 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chillyson (oregistrerad) Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Följer utvecklingen med låda på magen. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reverend_Raw Postat 7 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2004 Ahhh, Boogiestuk i äkta Mono ! härligt jam ni skulle ha en Blog och lägga upp framåtskridandet på. (förutom bandnyheter åh sån't) du är en jäkel på trynorgel 😕😲 Vad är Blog för nått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 7 juni 2004 Dela Postat 7 juni 2004 * gungar gott i kontorsstolen * Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 7 juni 2004 Dela Postat 7 juni 2004 Vad är Blog för nått? min förstfödde son's blog Lolson det är en typ av dagbok på nätet. tyvärr inte mycket som rockar här, tidsbrist 😆 bättre drag hos en kompis här: Peter DC's blog 😆 Jag hade en blog där förut och körde temat från ax/idé till limpa/låt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.