Embryodead Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 LÅTNAMN: You Came Into My Life ARTIST/GRUPP: Sabina Hergül (Jag?;D) GENRE: Lugn å fin låt, typ, ballad kanske... tror jag.. LÅTLÄNGD:3:12 KOMPOSITÖR:Jag, Benny Lerby , Chris Saffour, Reneé Nyman. PRODUCENT:Chris Saffour INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT:Mp3 STORLEK: typ 3 mb SATUS: halvfärdigt LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Matthew L Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Är det något fel på mitt ljudkort? 😆 För allt distar grymt vilket jag antar inte är meningen med denna låt... Sänk nivåerna så man hör lite mer av själva låten för det är en liten småmysig låt man hör där i bakgrunden 😄
ThomasJ Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 eftersom jag hört den och vet att du bara är 16år gammal så tycker jag detta är bra. Sången o texten. Musiken är väl kanske inte den bästa men inte den sämsta heller
ThomasJ Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 detta funkar inte.. Hum .. måste blivit nått fel när jag coda mp3an.. sorry skall ordna det gensart.
Embryodead Postat 12 april 2006 Trådstartare Postat 12 april 2006 Är det något fel på mitt ljudkort? 😆 För allt distar grymt vilket jag antar inte är meningen med denna låt... Sänk nivåerna så man hör lite mer av själva låten för det är en liten småmysig låt man hör där i bakgrunden 😄 hmm... den var i WMA innan... så gjorde han (som skrivit där nedan) om den typ, till mp3, eller nått sånt. tror jag:P så, blev de kanske lite knasigt jag vet inte:P men, de ska vi försöka fixa eller nåt:o
ThomasJ Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Nu har jag codatom den igen.. Hoppas dett låter lite bättre: You_Came_Into_My_Life.mp3
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.