Frekvens Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Är det fler städer än Uppsala som det är underbart röj i ?
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Är det fler städer än Uppsala som det är underbart röj i ? Men tjenare fellow uppsalabo! 🙂😉 Jag ska fan ränna i år! ... 😛 min första valborg här uppe me 😄
Frekvens Postat 12 april 2006 Trådstartare Postat 12 april 2006 är det så!?!?! pazo!?!??! WHOOA!?!?! haha så du har nyss flyttat hit eller?
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 är det så!?!?! pazo!?!??! WHOOA!?!?! haha så du har nyss flyttat hit eller? Inte nyss. Flyttade hit i Augusti! började plugga då. Hade tänkt att vakna. ta ett gäng alkoläsk (lättaste formen av alkoholintag) för att bygga upp värmen å "stämningen". Sen dra å ränna.. sen bara supa hela dagen! 😉 Durå? va e du för en? 🙂
Frekvens Postat 12 april 2006 Trådstartare Postat 12 april 2006 ja bor en sväng utanför faktiskt. Skokloster heter stället. Du kan använda förstoringsglas så hittar du det på en halvö strax under uppsala. Vad pluggar du? jag fyller i papper nu till musikvetenskap A kurs och någon populärmusikhistoria eftersom ja kom på att ja vill göra nåt i höst 😄 Hallå har dom inte stängt massor av krogar i uppsala? ja menar, rådhuset var ju toppen med den stora uteserveringen.. och nu!? hamburgeresturang?! --- musik, jo jag tänkte skriva "vad gör ni i påsk och på valborg" men det blev bara inte så 😆 gör man saker på långfredagen ?
Frekvens Postat 12 april 2006 Trådstartare Postat 12 april 2006 😄😆 du ska alltså lyfta på uppsala för att hitta det
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 ja bor en sväng utanför faktiskt. Skokloster heter stället. Du kan använda förstoringsglas så hittar du det på en halvö strax under uppsala. Vad pluggar du? jag fyller i papper nu till musikvetenskap A kurs och någon populärmusikhistoria eftersom ja kom på att ja vill göra nåt i höst 😉Hallå har dom inte stängt massor av krogar i uppsala? ja menar, rådhuset var ju toppen med den stora uteserveringen.. och nu!? hamburgeresturang?! --- musik, jo jag tänkte skriva "vad gör ni i påsk och på valborg" men det blev bara inte så 🙂 gör man saker på långfredagen ? Jag pluggar Teknsisk Fysik. borta vid Ångström å MIC. hmm.. Om de har stängt massa krogar vet jag inte då jag inte har varit på massa mer krogar än nationerna typ 😉
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 😉😉 du ska alltså lyfta på uppsala för att hitta det Ser du en kille med affro på stan (mörkt affro) eller i ränningen så vet du att de är jag 🙂
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Jag gissar på kvalster! Vann jag? 😉 Är du på G ikväll eller? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Öhm... När är Valborg? 😉 jag minns att när man var yngre tyckte jag det var asfett med valborg!
musik (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hej! Valborgsmässoafton är såklart alltid da'n före Du brukar gå med plakat och ropa "Ned med alla kapitalistsvin!". LP?//:musik
hackeman Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Vi utan hår på huvudet brukar träffas för att mysa och lattja tillsammans. Förra Valborg såg det ut så här:
Overkill Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Vi utan hår på huvudet brukar träffas för att mysa och lattja tillsammans. Förra Valborg såg det ut så här: 😆😆 Haha, jag kan inte sluta skratta 😲 Eller nu slutade jag. 😠
Frekvens Postat 13 april 2006 Trådstartare Postat 13 april 2006 haha är bilden från en film eller vad!? ser lite för rekvisita-aktigt ut för att till exempel va göteborgskravaller med nynazister. 😄😱🙂😆
hackeman Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 haha är bilden från en film eller vad!? ser lite för rekvisita-aktigt ut för att till exempel va göteborgskravaller med nynazister. 🙂😳😛😆 Nänä, det är jag och mina kompisar lattjandes på lekparken här intill. Vi hade jättekul.
hackeman Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Nämen tjenare! ingen fest nu på påsk då? 😛 Jo, igår. Och imorgon. Idag bakis. Urk. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.