Jump to content
Annons

Min låt på en japansk MP3-blogg...


D Vibe

Recommended Posts

http://blog.goo.ne.jp/warp50cd/m/200511/1

Om man översätter det som är längst ner med Altavistas babelfisk så står det:

"This tune which detailed unclear D.Persson a.k.a. D Vibe announces on 2005 September 4th. Already, in any case this シンセポップ it is splendid, the barrel and! Great! ! ! This time at everything Hardware Synth it was produced, so is. With that sight many tunes are announced to in addition to. Main point check!"

.. någon mer som fått med en av era låtar på någon okänd bloggares sida? =)

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
.. någon mer som fått med en av era låtar på någon okänd bloggares sida? =)

Ja, bl.a en japansk faktiskt. En länk till nån gammal mix på Snobbar som Jobbar soundtracket som jag har på min hemsida. Jättedålig mix dessutom, inspelad på kassett när vi repade en gång. Och mp3:an har svenska taggar, så jag är lite frågande till hur dom hittade den i Japan.

Inte säker på om det var just en blogg dock. Tog mig aldrig tid att översätta den där sidan, så jag vet inte vad den handlade om. Och nu blev jag såklart nyfiken. Fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lyckades du hitta den? 😎

Min brorsa som hittade den faktiskt, men söker man på låtnamnet ("Memories turns to ice") på Google, så kommer den sidan på andra plats.

Lite kul att det bara är min låt som kommer upp när man söker på det. Jag som tyckte det var lite av ett klichénamn när jag valde det =)

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

.. någon mer som fått med en av era låtar på någon okänd bloggares sida? =)

Ja, bl.a en japansk faktiskt. En länk till nån gammal mix på Snobbar som Jobbar soundtracket som jag har på min hemsida. Jättedålig mix dessutom, inspelad på kassett när vi repade en gång. Och mp3:an har svenska taggar, så jag är lite frågande till hur dom hittade den i Japan.

Inte säker på om det var just en blogg dock. Tog mig aldrig tid att översätta den där sidan, så jag vet inte vad den handlade om. Och nu blev jag såklart nyfiken. Fan.

De är lite skumma Japanerna. De verkar väldigt kära i nordisk musik överhuvudtaget; ungefär som att de letar igenom alla nordiska siter som de kan hitta för att leta efter musik. 😎

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...