HONUNG Postat 12 april 2006 Dela Postat 12 april 2006 Jag håller på att bygga en liten hemmastudio i min gamla gäststuga som tidigare tjänat som förråd. Tänkte det kude vara kul att få inspirera och inspireras via bilder och kommentarer;) Detta är ett budgetbygge och på bygget har jag nog inte laggt mer än 3000 än så länge. Inspelningsrum spacklade väggar Inspelningsrum och ingång till sångbås kontrollrum kontrollrum innåt i rummet Ingång taget från inspelningsrum kontrollrum med bord och spotlights på plats. elementet är också borta. (Vem behöver element i en studio? ;D) Inspelningsrum målat. Skjutbara draperier skall hängas upp längs med väggarna. Hylla och larm installerat Och jag som hatar lödning 😄 Inspelningsrum. till höger sångbås, till vänster ingång Väggen klädd med tjockt tyg. kontrollrum innåt i rummet klätt med tyg men inga lister. Kontrollrum klätt i tyg men inga lister än. Fortsättning följer:) Kommentera gärna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 12 april 2006 Dela Postat 12 april 2006 Jaså det är dinna bilder som ligger spridda över halva forumet! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 12 april 2006 Dela Postat 12 april 2006 Du är ju nykändis nu ju! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HONUNG Postat 12 april 2006 Trådstartare Dela Postat 12 april 2006 (redigerat) Hehe Ett gammalt PR-trick:) Upp som en sol... 😲 Redigerat 12 april 2006 av HONUNG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 12 april 2006 Dela Postat 12 april 2006 Är det ett Myst du föröker lägga ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 april 2006 Dela Postat 12 april 2006 Yo go, Honey! Älskar att följa såna här trådar. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HONUNG Postat 12 april 2006 Trådstartare Dela Postat 12 april 2006 (redigerat) HEHE Tack Hacke, det kommer mer (Level 2) Redigerat 20 april 2006 av HONUNG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 mer mer mer.. jag vill se mer:P snyggt bygge:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
el davo Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 ser mysigt ut. det ser ut som att tyget sitter rakt mot trä(?) väggen. hur ska du dämpa basfrekvenserna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HONUNG Postat 28 april 2006 Trådstartare Dela Postat 28 april 2006 den vinklade väggen bakom kontrollbordet var ihålig så den fick fungera som resonator. (Dock ej uträknat) Jag får pilla under tidens gång så att säga Ska löda multiboxen i helgen. håll tummarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 Jag är inte avundssjuk, gillar inte att löda...men "a man got to do what a man got to do". 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 Vill också bygga en studio 🙂 Det blir väl att bygga om mitt korridorrum och börja sova ute i köket/allrummet istället. 🙂 Snyggt jobbat hursomhelst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.