Jump to content
Annons

Hur datorstörd är du -


Recommended Posts

Veckans bikt:

Jag löser patiensen "Kungen" i nummerordning. Har nu knäckt de första 351.

****

Om "lol": Först trodde jag att det mha bokstäver skulle föreställa ett huvud med två armaruppåtsträck. Början av vågenrörelsen alltså. Så jag tycker fortfarande att det känns lite avigt att läsa det med stora bokstäver...

jaja...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 79
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

rens....råkadesätta detta i fel tråd

Redigerat av Pelle Rylander
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fingrat efter Ctrl-F när jag letat efter saker i en bok/tidning och försökt trycka Ctrl-Z när jag gjort något fel.

Men värst är nog när jag funderat på att spara innan jag ska gör en sak. 😏

😏😏

har du försökt Ctrl-C och Ctrl-V när du hittar nått i en bok eller en tidning som du vill skriva på ett papper eller nått?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fingrat efter Ctrl-F när jag letat efter saker i en bok/tidning och försökt trycka Ctrl-Z när jag gjort något fel.

Men värst är nog när jag funderat på att spara innan jag ska gör en sak.  😳

😳😉

har du försökt Ctrl-C och Ctrl-V när du hittar nått i en bok eller en tidning som du vill skriva på ett papper eller nått?

hehe ja det har jag säkert.

jag försökte använda tv-kontrollen som dator-mus en gång när jag såg på text-tv 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det händer faktiskt att jag säger både omg (oh, my god), ffs (for fuck sake), wtf (what the fuck) och självklart lol! 😉

STFU slinker också ur ibland

altså inte S, T, F, U, utan "Stfu!" 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Det händer faktiskt att jag säger både omg (oh, my god), ffs (for fuck sake), wtf (what the fuck) och självklart lol! 😄

STFU slinker också ur ibland

altså inte S, T, F, U, utan "Stfu!" 😳

Hur uttalar man det? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Det händer faktiskt att jag säger både omg (oh, my god), ffs (for fuck sake), wtf (what the fuck) och självklart lol! 😄

STFU slinker också ur ibland

altså inte S, T, F, U, utan "Stfu!" 😳

Hur uttalar man det? 😳

först stf sedan u 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det händer faktiskt att jag säger både omg (oh, my god), ffs (for fuck sake), wtf (what the fuck) och självklart lol! 😆

STFU slinker också ur ibland

altså inte S, T, F, U, utan "Stfu!" 😳

Hur uttalar man det? 😄

först stf sedan u 😄

Jag har hört att man även kan saga det med först S å sen tfu.. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fingrat efter Ctrl-F när jag letat efter saker i en bok/tidning och försökt trycka Ctrl-Z när jag gjort något fel.

Men värst är nog när jag funderat på att spara innan jag ska gör en sak.  😄

😳😳

har du försökt Ctrl-C och Ctrl-V när du hittar nått i en bok eller en tidning som du vill skriva på ett papper eller nått?

Det har säkert hänt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, imorse tänkte jag "Hur byter jag teckensnitt?" när jag skulle skriva ett SMS på mobilen...

Fast den roligaste "datorstörningen" var en kompis för många år sedan, på den tiden när Quake II var jättefräscht och 3DFX var nått nytt.

Vi gick förbi en upplyst fontän i en park en sommarnatt och kompisen stannar till, tittar på vattenytan, vrider på huvudet och frågar "Vilket 3D-kort ska man helst ha här?"

Link to comment
Dela på andra sajter

=,13 April 2006, 14:29] Kanske inte riktigt vad tråden handlade om men.. Brukar komma på mig själv med att ha fingrarna placerade på WSAD och LShift när jag sitter vid datorn på jobbet. Mer av ett "First person shooter" problem antar jag.

Det där är ju en klassiker som man själv gick bet på ett tag förut då man lirade CS i större utsträckning än idag 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast den roligaste "datorstörningen" var en kompis för många år sedan, på den tiden när Quake II var jättefräscht och 3DFX var nått nytt.

Vi gick förbi en upplyst fontän i en park en sommarnatt och kompisen stannar till, tittar på vattenytan, vrider på huvudet och frågar "Vilket 3D-kort ska man helst ha här?"

jag gick och fantiserade om att dom i framtiden kommer att förbjuda guake-spelare att göra militärtjänst pga risken att de strejfar runt och rocket-jumpar under bazooka-övningarna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast den roligaste "datorstörningen" var en kompis för många år sedan, på den tiden när Quake II var jättefräscht och 3DFX var nått nytt.

Vi gick förbi en upplyst fontän i en park en sommarnatt och kompisen stannar till, tittar på vattenytan, vrider på huvudet och frågar "Vilket 3D-kort ska man helst ha här?"

jag gick och fantiserade om att dom i framtiden kommer att förbjuda guake-spelare att göra militärtjänst pga risken att de strejfar runt och rocket-jumpar under bazooka-övningarna 😳

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Försökte knappa fram en progrock-webradiostation i bilen häromdan och blev så frustrerad när det inte gick!

Edit: stavfel

Redigerat av Järven
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast den roligaste "datorstörningen" var en kompis för många år sedan, på den tiden när Quake II var jättefräscht och 3DFX var nått nytt.

Vi gick förbi en upplyst fontän i en park en sommarnatt och kompisen stannar till, tittar på vattenytan, vrider på huvudet och frågar "Vilket 3D-kort ska man helst ha här?"

jag gick och fantiserade om att dom i framtiden kommer att förbjuda guake-spelare att göra militärtjänst pga risken att de strejfar runt och rocket-jumpar under bazooka-övningarna 😉

Hehe, det vore riktigt ruskigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast den roligaste "datorstörningen" var en kompis för många år sedan, på den tiden när Quake II var jättefräscht och 3DFX var nått nytt.

Vi gick förbi en upplyst fontän i en park en sommarnatt och kompisen stannar till, tittar på vattenytan, vrider på huvudet och frågar "Vilket 3D-kort ska man helst ha här?"

jag gick och fantiserade om att dom i framtiden kommer att förbjuda guake-spelare att göra militärtjänst pga risken att de strejfar runt och rocket-jumpar under bazooka-övningarna 😉

😳😎😆 haha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...