Nexustwins Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Nu har jag bytt nick från xdjs till Nexustwins eftersom dert passar bättre, var ju ett tag sedan jag bytte artistnamn. //sebbe
Gote Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Noterat. Jag tänkte på dig i helgen när jag såg en bil med regnummer "XDJ"... 😳
EkenMusiX Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Olsberg, tror du att du kan fixa så att jag byter från: Mars_volta -----> Eken ? jag menar, mars volta heter ju ett band, käns lite fel, och min sida heter "Ekenmusic", och ja, det mesta är iblandat med Eken. aldrig mars_volta 😳 tror du att du kan fixa det ? 😎
Neko Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Olsberg, tror du att du kan fixa så att jag byter från: Mars_volta -----> Eken ? jag menar, mars volta heter ju ett band, käns lite fel, och min sida heter "Ekenmusic", och ja, det mesta är iblandat med Eken. aldrig mars_volta 😳 tror du att du kan fixa det ? 😎 skicka PM
Nexustwins Postat 19 april 2006 Trådstartare Postat 19 april 2006 Noterat. Jag tänkte på dig i helgen när jag såg en bil med regnummer "XDJ"... 🙂 😛😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.