Snow Brigade Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 😉 Fy satan vad det är tråkigt att intonera. Jag ville bara säga det. Inte blir det bra heller. Nu går jag och lägger mig. Förresten, är man mesig om man lämnar in gitarren för intonering? 🙂
Pazo Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 😠 Fy satan vad det är tråkigt att intonera. Jag ville bara säga det. Inte blir det bra heller. Nu går jag och lägger mig. Förresten, är man mesig om man lämnar in gitarren för intonering? 😎 Nej det är man inte...
giggsy Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Man är antingen rik eller bara lat! Ja, eller möjligtvis inte insatt i hur man t ex drar en sned hals tillrätta, justerar en bandstav 1 mm eller andra godsaker som ofta dyker upp när man tror att det bara är att fixa med stallet. Om du bor i Stockholm rekommenderar jag Gitarrtorget. http://www.gitarrtorget.se/
Snow Brigade Postat 12 april 2006 Trådstartare Postat 12 april 2006 Man är antingen rik eller bara lat! Ja, eller möjligtvis inte insatt i hur man t ex drar en sned hals tillrätta, justerar en bandstav 1 mm eller andra godsaker som ofta dyker upp när man tror att det bara är att fixa med stallet. Om du bor i Stockholm rekommenderar jag Gitarrtorget. http://www.gitarrtorget.se/ Är dom inte att rekommendera om jag inte bor i Stockholm? 😛 Morgonhumor. 🙂
Light Head Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Intonering? Inga problem, å då har jag bara haft min elgura i ett par veckor. Vad spelar du för musik? Det spelar nog rätt stor roll! Jag har efter intoneringen fått fram toner som man nog aldrig tidigare hört... :-) Därför så blir min musikstil någon form av "avantgarde-experiment-industri-improvisation". Låter grymt fel! Haha
Shaidar (oregistrerad) Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 ...Jag har efter intoneringen fått fram toner som man nog aldrig tidigare hört... :-) Därför så blir min musikstil någon form av "avantgarde-experiment-industri-improvisation". Låter grymt fel! 🙂 hmmm, det låter nästan mer som DEtonering än intonering?
Micke H Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Jag är alldeles för lat för sån skit! 😱 In med den till första bästa musikaffär istället! 😆
Micke H Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Är man fattig och uttråkad så vad gör man inte 😱 Hmm, när du ändå håller på, kan du intonera min gura också? 😆
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Jag tror att vi just har förstört en tråd... 😏 Japp! Fast det började ju bra 😱
Christofer Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Jag tror att vi just har förstört en tråd... 😏 Grattis 😱
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Jag tror att vi just har förstört en tråd... 😏 Grattis 😉 Tack? 😱
Micke H Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Borde vi kanske inte försöka återgå till ämnet... 😏
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Christofer: http://sv.wikipedia.org/wiki/Intonering
Micke H Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Vi är off topic i en off topic-tråd i off topic-delen av Studio forum... 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.