Jump to content
Annons

VIP


ThomasJ

Recommended Posts

förlåt för krosspost men med tanke på DETTA har jag en idè:

Skulle inte ett VIP forum kunna ordnas, där man betalar en viss summa som sedan går till att köpa prylar till för oss ex: En server för en internetradio eller en ftp för samarbeten.

Dom som blir VIP får lite fördelar på forumet, kanske lite extra uppladdnings storlek osv

Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
tsmalmbe (oregistrerad)

Detta är väl ett forum som snurrar med kommersiella bakgrundskrafter. Inte ska väl vi då ordna med pengar till det? Jag menar ju inte att snåla, men det är ju kanske mest "talko"arbete som moderatering som jag tycker skulle komma på fråga. Allt annat känns lite vridet. Dessutom är ju den bästa insatsen att skriva SAK och hålla forumet med hög kvalitet. Det hämtar prenumeranter vilket hämtar pengar vilket hämtar mera filutrymme.

Helt annat om detta foruminitiativt skulle snurras ur DITT klädrum. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är väl ett forum som snurrar med kommersiella bakgrundskrafter. Inte ska väl vi då ordna med pengar till det? Jag menar ju inte att snåla, men det är ju kanske mest "talko"arbete som moderatering som jag tycker skulle komma på fråga. Allt annat känns lite vridet. Dessutom är ju den bästa insatsen att skriva SAK och hålla forumet med hög kvalitet. Det hämtar prenumeranter vilket hämtar pengar vilket hämtar mera filutrymme.

Helt annat om detta foruminitiativt skulle snurras ur DITT klädrum. 😏

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Men... det var en idé, mer än många andra kommer med. 😏 Utav massa mindre perfekta idéer föds några riktigt bra. Så håll i dig, snart kommer det ngt grymt (lite skämt med en stor dos allvar, lite min livsfilosofi, fast jag är feg och håller massa av mina idéer hemligt).

Link to comment
Dela på andra sajter

Men... det var en idé, mer än många andra kommer med. 😄 Utav massa mindre perfekta idéer föds några riktigt bra. Så håll i dig, snart kommer det ngt grymt (lite skämt med en stor dos allvar, lite min livsfilosofi, fast jag är feg och håller massa av mina idéer hemligt).

word

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför måste vi göra forumet till Lunarstorm? 😆

Jag har Olsberg som bakgrund i min mobil.

Så sött! 😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller nog med om att jag inte vill att forumet skall lunariseras mer.

Ibland tycker jag däremot att det är trist att man bara blir "veteran". Skulle man inte kunna bli typ Studionörd efter 2500 seriösa inlägg? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

förlåt för krosspost men med tanke på DETTA har jag en idè:

Skulle inte ett VIP forum kunna ordnas, där man betalar en viss summa som sedan går till att köpa prylar till för oss ex: En server för en internetradio eller en ftp för samarbeten.

Dom som blir VIP får lite fördelar på forumet, kanske lite extra uppladdnings storlek osv

Fin idé tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

förlåt för krosspost men med tanke på DETTA har jag en idè:

Skulle inte ett VIP forum kunna ordnas, där man betalar en viss summa som sedan går till att köpa prylar till för oss ex: En server för en internetradio eller en ftp för samarbeten.

Dom som blir VIP får lite fördelar på forumet, kanske lite extra uppladdnings storlek osv

Fin idé tycker jag.

Har du läst hela tråden?

Link to comment
Dela på andra sajter

förlåt för krosspost men med tanke på DETTA har jag en idè:

Skulle inte ett VIP forum kunna ordnas, där man betalar en viss summa som sedan går till att köpa prylar till för oss ex: En server för en internetradio eller en ftp för samarbeten.

Dom som blir VIP får lite fördelar på forumet, kanske lite extra uppladdnings storlek osv

Fin idé tycker jag.

Har du läst hela tråden?

Ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

förlåt för krosspost men med tanke på DETTA har jag en idè:

Skulle inte ett VIP forum kunna ordnas, där man betalar en viss summa som sedan går till att köpa prylar till för oss ex: En server för en internetradio eller en ftp för samarbeten.

Dom som blir VIP får lite fördelar på forumet, kanske lite extra uppladdnings storlek osv

Fin idé tycker jag.

Har du läst hela tråden?

Ja.

OK!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller nog med om att jag inte vill att forumet skall lunariseras mer.

Ibland tycker jag däremot att det är trist att man bara blir "veteran". Skulle man inte kunna bli typ Studionörd efter 2500 seriösa inlägg? 😏

Numera kan du ändra din status till vadsomhelst.. Efter ett visst antal inlägg då 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller nog med om att jag inte vill att forumet skall lunariseras mer.

Ibland tycker jag däremot att det är trist att man bara blir "veteran". Skulle man inte kunna bli typ Studionörd efter 2500 seriösa inlägg?  😄

Numera kan du ändra din status till vadsomhelst.. Efter ett visst antal inlägg då 😉

Hey hey det hade jag missat. Javel jag är ett studioegg tills dess att jag postat tillräckligt många för att bli en studionörd. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Numera kan du ändra din status till vadsomhelst.. Efter ett visst antal inlägg då  😆

Hur många inlägg? Och hur många för veteranstatus icon14.gif

Jag är ganska säker på att det är 1000 inlägg för Veteran, och 1500 för att kunna sätta titel själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Numera kan du ändra din status till vadsomhelst.. Efter ett visst antal inlägg då  😆

Hur många inlägg? Och hur många för veteranstatus icon14.gif

Numera kan du ändra din status till vadsomhelst.. Efter ett visst antal inlägg då  😆

1500... tror jag. Fast vi som har tvåsiffriga medlemsnummer är ändå bättre än alla andra. 😉

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...