Björn Olsberg Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 De senaste dagarna är det flera som har undrat vad den nya texten "oväsen" står för (läs inlägg om detta här). För att vara tydlig så är det alltså ett system som visar om man från och med nu har blivit varnad för att ha brutit mot forumreglerna. Att man ser texten vid sina inlägg betyder alltså inte att man har fått en varning. Man ser alltid sin egen stapel från 0-100%, dock inte andras. Alla utom en person på forumet har 0 procent. Eftersom vi inte gärna vill sparka någon från forumet för att ha brutit mot forumregler, används istället detta varningssystem. Den som mot förmodan har misskött sig och fått en varning kan också bli av med den genom att visa att man har förstått forumregeln i sina framtida inlägg. Vi delar inte gärna ut varken varningar på detta sätt eller kickar någon (det har aldrig skett), men detta är en betoning på att forumreglerna gäller. Är det någonting som är osäkert, kasta ett getöga hit. 😏
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Är det bara jag som känner mig mesig med min nolla? OLSBERG ÄR FUL I HUVET! ( väntar... )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.