Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skulle precis in och kolla på Native Instruments hemsida och upptäckte till min förskräckelse att sidan måste ha blivit hackad av någon buse!

Först fattade jag inte vad det var för sida så en "Real Player" snutt lästes in i datorn innan jag han stoppa det hela. Hoppas bara att det inte var något virus i filen. 😄SCREENSHOT FRÅN SIDAN

PS. Sorry, bilden blev lite stor DS. 😄

Annons
Postat

Jag är lite rädd för att du har fått in en trojan i datorn och att sidan du ser är ett resultat av detta. Har du kollat den på sista tiden med ett antivirusprogram?

Postat

Du har rätt, jag borde kollat noggrannare. Anledningen till att jag svarade som jag gjorde var att det är Net Devil är en känd trojan.

Nightroad, jag måste ge dig rätt. Mickey, administratör på sajten Google Earch Hacks, medger här att hans hemsida www.mickmel.com har blivit hackad - och det med precis samma resultat som du såg på Natives sajt.

Han vet inte hur hacket kunde ske, och hans sida är nu uppe och rullar som vanligt igen. Flyttar tråden till Nyheter.

Postat

OJ! Postade jag i fel forum.... sorry Osberg! 😛

Jag har både antivirus program och program som tar bort sk spyware från min dator men ingen av dom reagerade. Jag får väl kolla så att dom är ordentligt uppgraderade men det borde dom ju vara. Tack för tipset i alla fall. / TJ 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Gjorde en sökning på google på saudia_Hacker.

Några sajter till verkar ha haft besök...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.