fyffes Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 LÅTNAMN: Opus 1 (kanske?) ARTIST/GRUPP: O. Bagge GENRE: Gitarrmusik - ännu oklart LÅTLÄNGD: 0:18 KOMPOSITÖR: O. Bagge PRODUCENT: O. Bagge EV. MEDVERKANDE: Se ovan INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 290 kB STATUS: Skiss Detta är en jätteskiss - brus - felspel - bakgrundsljud kommer såklart inte att finnas med i den slutgiltliga produktionen. Det är tanken som räknas! 😄 Am_alla.mp3
Grannen Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Återkom när du lagt ner lite jobb på komposition och inspelning! Eller...är detta ett skämt? 😏
steflund Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 😏 Låter som att gitarren och kassettbandspelaren åkt fram på festen.
Grannen Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Faan vad sur jag var i mitt inlägg! Sorry, ge oss 18 sek till! 😏
fyffes Postat 11 april 2006 Trådstartare Postat 11 april 2006 Ja, det kommer mera. Tänk på att det bara är en stressad inspelning med en "30kr:s-mic". Det kommer att bli mer än 18 sekunder till! 😏
Hemluth Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Det måhända låter lite illa, men det är likväl som vi alla vet det bästa vi hört på detta forum. Om alkoholhalten i forumanvändarna sjunker med några hundra procent kommer även ni dödliga kunna prestera på denna nivå.
91:an Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Svårt att hinna tycka något som dras bort så fort man rattat in volymen 😳 Jag väntar med nyfikenhet då mer kött finns på benen 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.