rdny Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 (redigerat) LÅTNAMN: As angels fall apart ARTIST/GRUPP: The best solution is us GENRE: pop/rock LÅTLÄNGD: 4:10 KOMPOSITÖR: Andreas Pålsson PRODUCENT: Andreas Pålsson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,7 mb STATUS: Färdig demo Hej.. Har efter att jag lustläst senaste Studio fått lite fason på EQn. Hoppas att det blivit bättre. Tacksam för alla synpunkter. the_best_solution_is_us_as_angels_fall_apart.mp3 Redigerat 11 april 2006 av rdny
Harmonica mike Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 LÅTNAMN: As angels fall apartARTIST/GRUPP: The best solution is us GENRE: pop/rock LÅTLÄNGD: 4:10 KOMPOSITÖR: Andreas Pålsson PRODUCENT: Andreas Pålsson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,7 mb STATUS: Färdig demo Hej.. Har efter att jag lustläst senaste Studio fått lite fason på EQn. Hoppas att det blivit bättre. Tacksam för alla synpunkter. Hej.. Jag vet inte om jag är lite trög eller..var är låten?
Harmonica mike Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 LÅTNAMN: As angels fall apartARTIST/GRUPP: The best solution is us GENRE: pop/rock LÅTLÄNGD: 4:10 KOMPOSITÖR: Andreas Pålsson PRODUCENT: Andreas Pålsson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,7 mb STATUS: Färdig demo Hej.. Har efter att jag lustläst senaste Studio fått lite fason på EQn. Hoppas att det blivit bättre. Tacksam för alla synpunkter. Hej.. Jag vet inte om jag är lite trög eller..var är låten? Såja nu hittade jag den.. Vackert intro..snygga gitarrer,skön sång..kanske lite svag..väntar på att du klämmer i..gitarr solo nu..efter det vore det riktigt grymt om du klämde i med sång från tårna..stämnings fullt det lugna partiet..låter mycket bra som helhet..snyggt uttonat!! Kanon - men,prova och ta i för kung och fosterland efter gitarr solot! Då,har du en kanon låt 😄 MVH Harmonica mike
rdny Postat 11 april 2006 Trådstartare Postat 11 april 2006 Tack så mycket. Nackdelen är att jag är en värdelös sångare och kan inte ta i för kung och fosterland 😄..
blubbko Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 hej. tänkte bara meddela att en kille som kallar sig bookendings (heter egentligen magnus törnblom) har stulit den här låten ;( http://www.myspace.com/bookendings1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.