Master Peo (oregistrerad) Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 En verklig njutning! Skulle dock helst ha sluppit kantslagen, som stör den avslappnade stämningen något. Men när man hör det här, får man lust och köpa en guitar och börja öva! Peo
chrickon Postat 25 april 2006 Trådstartare Postat 25 april 2006 Tack !! Peo 😄 Det värmer! Det är aldrig försent att börja spela gitarr 😲 Chrickon My soundclick
equality Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Rasande grant! Fint ljud som tusan. Gillar de lätt melankoliska, bluesiga och ibland jazziga melodiska harmisarna. Röstar också på lägre virvel, åttitalet har passerat. Slajden är himla läcker. För en gångs skull gillar jag verkligen stråkar, fasen vad schysst de låter. Vad är det för något?
chrickon Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 Rasande grant! Fint ljud som tusan. Gillar de lätt melankoliska, bluesiga och ibland jazziga melodiska harmisarna. Röstar också på lägre virvel, åttitalet har passerat. Slajden är himla läcker. För en gångs skull gillar jag verkligen stråkar, fasen vad schysst de låter. Vad är det för något? Tack equality!! Kul att du gillade låten, virveln kan jag hålla med om men fattar inte vad den har med 80 talet att göra? Stråkarna kommer från en Yamaha A5000 sampler. Tack för att du lysna och komentera 😠 Chrickon My Soundclick
Nad Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Lyssnar igen....Den här är för jävligt skön. "Little Cloud" hehehe...!
chrickon Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 Lyssnar igen....Den här är för jävligt skön. "Little Cloud" hehehe...! Tack igen Nad!! 😲 Det värmer, har laddat ned Quest For The Last Virtue och den är gryyyymt bra!! Döper jag om den till Little Cloud ska du få cred för det 🙂 Chrickon My Soundclick
selm Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 (redigerat) Bumpin´på soundclick är grymlings bra! Från vilken plugg kommer basen i låten? Låter helfett! Redigerat 26 april 2006 av selm
chrickon Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 Bumpin´på soundclick är grymlings bra!Från vilken plugg kommer basen i låten? Låter helfett! Tackar selm!! 🙂 Basen kommer från Trilogy(Spectrasonics). Chrickon My Soundclick
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.