Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

# LÅTNAMN: Cobolt Skies

# ARTIST/GRUPP: Linus C

# GENRE: Techno

# LÅTLÄNGD: 3:08

# KOMPOSITÖR: Linus Claesson

# PRODUCENT: Linus Claesson

# EV. MEDVERKANDE: inga

# INSPELNINGSÅR: 05

# FORMAT: MP3

# STORLEK: 5,1 meg

# STATUS: Färdig låt

Backgrunden till detta var att min bror och några av hans kolleger på en KY utbildning i 3D och programmering fick i upppgift att göra ett enklare spel. Problemet var att ingen av dom fatta ett skit av Reason 2.0 som skolan hade när det var dags för ljud. Inte ens mixern. 😛 Så det slutade med att dom kom till mig och gnällde. "Vi vill ha tre loopvänliga technolåtar!" Hette det. Blev lite halvnöjd med dom första men denna var jag hyffsat nöjd med. Såga mig hårt tack.

PS: Låtnamnet suger jag vet. DS

Linus.C___Cobolt_Skies.mp3

Annons
Postat

Försöker se spelet framför mig när jag lyssnar. Kan absolut fungera som en stämningshöjare trots att jag inte vet vad spelet handlar om. Har dock lite svårt för slingan som kommer in vid 0:54 och 2:17. Både ljudet och melodin. Annars bra variation i en monoton låt.

Mvh

Postat

skönt. Men frågan är: Passar detta i ett datorspel? Möjligen när man är ute och springer med ett raketgevär mitt ute i skogen efter 24:00 lite sånna vibbar får jag.

Men rent allmänt skulle det kunna funka, fast jag gillar inte riktigt ljudet på "melodin" lite för vasst eller va man skall säga. Men annrs toppen

Postat

Kanske borde nämnt att spelet är ett svävarlir i still med F-zero/wipeout har jag blivit sagd. Inget mer. Har inte ens sett skärmdumpar av det:P. Ingen anning om dom lägger ut det nånstans så folk får lira det heller.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.