Jump to content
Annons

Presentation av konstig Smålänning

Recommended Posts

fridellafan (oregistrerad)
Postat

Hej alla!

Håkan heter jag och kommer från Smålands djupa skogar (eller det som finns kvar iallafall). Jag spelar bas i ett band som heter Aphasia.

Jag är definitivt allätare när det gäller musik, men främst är det väl gammal hederlig hårdrock som jag retar grannarna med.

Är helt novis vad det gäller musikskapande i datorn men jag hoppas medlemmarna på forumet kan ge mig en spark i arslet så man kommer igång på ett bra sätt.

ja... kommer jag på något mer så lovar jag att skriva in det. =)

Ha´re bra //

Håkan

Annons
Postat

Hej och välkommen. Alltid trevligt att se lite fler smålänningar. Om du har vägarna förbi växjö, titta in på Kafé DeLuxe på torsdag runt 22.

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
ja... kommer jag på något mer så lovar jag att skriva in det. =)

Välkommen hit!

Varför är du konstig, då?

Postat

Hej och välkommen hit!

Ganska många härinne är nya på inspelning (däribland jag själv).

Andra åter är jäkligt erfarna. Det roliga är att jag ännu inte stött på nån som sitter på höga hästar, utan folk härinne är otroligt hjälpsamma.

Själv bor jag i Borås men har ett förflutet i Gislaved

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.