Light Head Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 De som säger att det aldrig är för sent vet nog inte hur fel de kan ha... På samma sätt som att "det är aldrig ens fel att två träter".... Eller "ju sämre kockar dess..." hmm, nu blev det fel. Oki,, jag presenterar mig i alla fall, trots att det är väldigt sent. Kallar mig Light Head och min länk till internet är www.thelastplant.com Älskar att lyssna på och spela musik. Bra musik är alltid bra,, Har funderat på vad det är som får mig att tycka om låtar och har kommit fram till att det är viktigt med rythm och melodi. Men har inte all musik det? Ett exempel - rythm,, Chemical Brothers är rythm, gamla Genesis är melodi. Men det finns sååå mycket bra musik. Gillar Studio's forum, men tycker nog att det är rätt många som inte är speciellt toleranta eller ödmjuka. Lite synd! Men nu har jag i vilket fall presenterat mig.
claypool Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Ähh, det är aldrig försent. Välkommen ska du vara.
Dark Of Light Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Bättre en sent och småljummen än en alldeles för sent och helt avslagen... öl. Nåväl, hur konstigt det än känns, du har varit här längre än jag, hejs och välkommen hit!!
ThomasJ Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 (redigerat) fint folk... presenterar sig alltid försent.. eller hur var det nu? välkommen iaf:P Redigerat 11 april 2006 av Lådan
Itzhak Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 (redigerat) light head, du är välkommen. Redigerat 11 april 2006 av Itzhak
Light Head Postat 11 april 2006 Trådstartare Postat 11 april 2006 Tack så mycket, det är väldigt snällt av er att välkomna mig! Blir nästan lite rörd, vilken gemenskap man känner! Jag bjuder alla på en virtuell öl. Skål
Danabacken Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Dig har man ju sett här ett jävvla tag! Välkommen!
Light Head Postat 12 april 2006 Trådstartare Postat 12 april 2006 Dig har man ju sett här ett jävvla tag! Välkommen! Bra eller dåligt? 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Välkommen! Vart bor du? Stad räcker... BTW, gillar plantmusiken, det lilla jag har hört.
Light Head Postat 12 april 2006 Trådstartare Postat 12 april 2006 Välkommen!Vart bor du? Stad räcker... BTW, gillar plantmusiken, det lilla jag har hört. Tackar! Bor i Jöttebårj
hackeman Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Gillar Studio's forum, men tycker nog att det är rätt många som inte är speciellt toleranta eller ödmjuka. Lite synd! Va fan menar du med det? Tolererar inte sånt översittande. 😉 Välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.