Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Först var jag lite osäker på om detta är rätt plats på forumet att starta just denna tråd.

Vad tycker ni om sajten www.thelastplant.com ?? Vilket intryck får ni? "Givetvis" så är det i eget intresse som jag undrar.

Var snälla, behöver det!

Annons
Postat

Sorry men i samma stund som musiken började spela stängde jag ner fliken... jag kan bara inte med sånt!

Postat
Sorry men i samma stund som musiken började spela stängde jag ner fliken... jag kan bara inte med sånt!

Vad kan du inte med? Antar att du stör dig på att det spelas upp musik? Vad är det för fel på det? Och hur skall det vara i stället? Bättre med en flik där man själv bestämmer att man vill lyssna?

Postat

Texten ligger för lång ned. I en upplösning 1024x768 pixlar ser man den inte utan att scrolla. Bättre då att göra sidan mindre.

Inte så farligt med musiken tycker jag, men det måste finnas en mute-knapp.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.