insolitus Postat 4 juni 2004 Dela Postat 4 juni 2004 Sommarlov!!! Måste bara få spamma lite med ett underbart inlägg...: Jag har sommarlov!! 😕 Glad sommar allihopa här på forumet, även om ni måste slita inne i fabrikerna ett tag till! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 4 juni 2004 Dela Postat 4 juni 2004 Hehe... nu ska ja dra mej från jobbet... polarn tar studenten idag 😉 jävlar va vi ska kröka.. hehe glad sommar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 juni 2004 Dela Postat 4 juni 2004 Sommarlov!!!Måste bara få spamma lite med ett underbart inlägg...: Jag har sommarlov!! 🥰 Glad sommar allihopa här på forumet, även om ni måste slita inne i fabrikerna ett tag till! 😕 Jag har "sommarlov" från och med idag, fredag till söndag. Sen börjar slitet på jobbet den 7:e 😉 Har visserligen mer ledigt senare i sommar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 4 juni 2004 Dela Postat 4 juni 2004 Tja, eftersom jag tar studenten nu så har ju inte jag "sommarlov". Men det är sommar, och det är ingen skola, så vem klagar? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 4 juni 2004 Dela Postat 4 juni 2004 tur att man har sommarlov när det passar då 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 4 juni 2004 Dela Postat 4 juni 2004 <- har 3 veckor kvar till semestern! Jösses vad man längtar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 på måndag skall jag bara sparka igång en skanningsserver, ha en snabbkurs(igen) i webblankett-editorn jag gjort... sen har jag semester till midsommar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Ledigt? Semester? Sommarlov? Bah, humbug! Mesar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 sa han som ville: Ledigt Semester Sommarlov 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 5 juni 2004 Dela Postat 5 juni 2004 Tja om jag inte hittar ett jobb kan det bli ett långt sommarlov det här 😄 Men det är ändå skönt att slippa skolan. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 juni 2004 Dela Postat 8 juni 2004 Semester jobba slavar, JOBBA ! 🙂😕😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 9 juni 2004 Dela Postat 9 juni 2004 Ska bli skönt med lov.. soliga dagar att sitta inne och göra musik på 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zkronk Postat 9 juni 2004 Dela Postat 9 juni 2004 Sommarlov för mig sedan i torsdags förra veckan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Aargh... Avundsjuk juh... Men semester blir det vecka 30-33 i alla fall =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kryotank (oregistrerad) Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Lärare... Sommarlov+Betalt... Gött mos! 🙁 Att man sen får slita baken av sig resten av året är ju en helt annan sak... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mange Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Ähhh.. sommarlov är för latmaskar! 🙂 För egen del kastades jag brutalt ut i arbetslivet för en månad sen.. men jag klagar inte.. första lönen har kommit och med den en sprillans ny EBS 410:a och en Trace Elliot top! ... hmm. .undrar vad som kommer med nästa lön 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 🙂GLAD SOMMAR! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.