Jump to content
Annons

har du hästsvans?


debbie

Recommended Posts

musik!

På hamburgerkött

blir man aldrig trött

WORD!!! Djävla djur det där ju.. Min tjej blev rätt så illa tilltyglad(!) av en sådan där.. häst, en gång. Fullständigt oberäknerliga djur. Snygga på vykort men rätt som det är så smäller det. Gör sig bäst i charken på ICA eller som kylarprydnad på italienska sportbilar. Så av ren princip bär jag inga hästaccesoarer.

HÄNG DE HÖGT!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

musik!

På hamburgerkött

blir man aldrig trött

WORD!!! Djävla djur det där ju.. Min tjej blev rätt så illa tilltyglad(!) av en sådan där.. häst, en gång. Fullständigt oberäknerliga djur. Snygga på vykort men rätt som det är så smäller det. Gör sig bäst i charken på ICA eller som kylarprydnad på italienska sportbilar. Så av ren princip bär jag inga hästaccesoarer.

HÄNG DE HÖGT!!

Haha jag har också blivit jagad av en kåt brun häst :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik!

På hamburgerkött

blir man aldrig trött

WORD!!! Djävla djur det där ju.. Min tjej blev rätt så illa tilltyglad(!) av en sådan där.. häst, en gång. Fullständigt oberäknerliga djur. Snygga på vykort men rätt som det är så smäller det. Gör sig bäst i charken på ICA eller som kylarprydnad på italienska sportbilar. Så av ren princip bär jag inga hästaccesoarer.

HÄNG DE HÖGT!!

Haha jag har också blivit jagad av en kåt brun häst 😛

Jag har blivit jagad av kossor 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik!

På hamburgerkött

blir man aldrig trött

WORD!!! Djävla djur det där ju.. Min tjej blev rätt så illa tilltyglad(!) av en sådan där.. häst, en gång. Fullständigt oberäknerliga djur. Snygga på vykort men rätt som det är så smäller det. Gör sig bäst i charken på ICA eller som kylarprydnad på italienska sportbilar. Så av ren princip bär jag inga hästaccesoarer.

HÄNG DE HÖGT!!

Haha jag har också blivit jagad av en kåt brun häst 😄

Jag har blivit jagad av kossor 😏

Har du blicit jagad av grahn? 😛 :P

Link to comment
Dela på andra sajter

musik!

På hamburgerkött

blir man aldrig trött

WORD!!! Djävla djur det där ju.. Min tjej blev rätt så illa tilltyglad(!) av en sådan där.. häst, en gång. Fullständigt oberäknerliga djur. Snygga på vykort men rätt som det är så smäller det. Gör sig bäst i charken på ICA eller som kylarprydnad på italienska sportbilar. Så av ren princip bär jag inga hästaccesoarer.

HÄNG DE HÖGT!!

Haha jag har också blivit jagad av en kåt brun häst ☺️

Brun, det var värst 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajamen, jag har MITT HÅR uppsatt i det som kallas hästsvans. Detta har jag:

1. När jag inte tvättat håret den dagen

2. När jag hugger ved

3. När jag påtar i trädgården

Jag har INTE mitt hår uppsatt i det som kallas hästsvans när jag:

1. Har tvättat håret den dagen

2. När jag "hugger ved" bakom ett trumset

3. När jag rockar loss på scenen.

Hamburgare är goda om:

1. Man gör dem själv med hjälp av köttfärs, lök, vitlök, piri-piri, kanel eller andra roliga kryddmixar och grillar dem på sin grill utomhus och har massa fräscha grönsaker, frukter och färskt hamburgerbröd och diverse eget ihopkomna röror.

2. Om man köper dem på Burger King (Jag skulle kunna kyssa Valphagen för en Double Whopper Cheese med tillbehör just nu)

Hästar är opålitliga när:

1. De lever

2. När jag rider dem (Har kommit i sken och blivit avkastad en gång i Skåne och en gång på Island - rekommenderas endast för trummisar och andra självplågare)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hästar är opålitliga när:

1. De lever

2. När jag rider dem (Har kommit i sken och blivit avkastad en gång i Skåne och en gång på Island - rekommenderas endast för trummisar och andra självplågare)

hahaha!!!

denna ständiga trummishets! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, hur många medlemmar här har egentligen hästsvans??

otroligt intressant undersökning.

jag har det inte, har inte haft det heller å kommer nog inte att skaffa.

Ja, jag har hästsvans.... men bara på stråken 😲😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik!

På hamburgerkött

blir man aldrig trött

WORD!!! Djävla djur det där ju.. Min tjej blev rätt så illa tilltyglad(!) av en sådan där.. häst, en gång. Fullständigt oberäknerliga djur. Snygga på vykort men rätt som det är så smäller det. Gör sig bäst i charken på ICA eller som kylarprydnad på italienska sportbilar. Så av ren princip bär jag inga hästaccesoarer.

HÄNG DE HÖGT!!

Haha jag har också blivit jagad av en kåt brun häst 😄

Jag har blivit jagad av kossor 😲

Har du blicit jagad av grahn? 😱😎

DU menar att jag är en kossa?? 😄

...jaa kanske det. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...