debbie Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 ja, hur många medlemmar här har egentligen hästsvans?? otroligt intressant undersökning. jag har det inte, har inte haft det heller å kommer nog inte att skaffa.
mornel Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har inte hästsvans och har inga planer på att skaffa det.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har inte hästsvans och har inga planer på att skaffa det. Samma.
Ken Kängström Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag hade tidigare, men nu är jag renrakad med bockskägg. 🙂 Mums! 😄
Christofer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har de ibland (nu när jag skriver detta har jag de)
debbie Postat 10 april 2006 Trådstartare Postat 10 april 2006 hmm, det här stämmer ju inte alls, än så länge...
slaptap Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jepp, när jag är hemma...släpper egentligen bara ut kalufsen när jag "stilar upp" mig. Har dessutom lovat min mellandotter att skaffa mig ett midjelångt bockskägg som hon ska få fläta i tre tunna och trä gröna och blå pärlor på, och avsluta med små rosa rosetter..."odlingen" pågår för fullt... 😄
Micke H Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har ingen hästsvans...men jag har långt hår som jag brukar sätta upp med en hårsnodd... 😄
Christofer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har ingen hästsvans...men jag har långt hår som jag brukar sätta upp med en hårsnodd... 😏 kallar du de långt hår? 😠
Grannen Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 (redigerat) Inte hästsvans men lite rövhår. Redigerat 10 april 2006 av Grannen
Egghuvud Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Fläskfjams...fetsflams... najee det blir mindre och midre hår så hästsvans skulle nog bara vara fånigt. Som en avdankad reklamare eller nåt. Men tidigt åttiotal så var det nog dyster nog så att det var lite hästfjams ändå. Fast det är sött på flickor 😏
Neosus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 (redigerat) Jag har haft när jag var yngre men nu har allt hår trillat bort... Så nu är det rakat som gäller. 😄 En gång stog jag och kompade gitarr till en dragspelare och en gubbe trodde jag var en tjej ända tills han såg mustaschen.... 😄😉 Redigerat 10 april 2006 av Grahn
Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har haft nar jag var yngre men nu har allt hår trillat bort... Så nu är det rakat som gäller. 😄 va!? Grah med hår 😄 😉
Danabacken Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har haft nar jag var yngre men nu har allt hår trillat bort... Så nu är det rakat som gäller. 🙁 va!? Grah med hår 😄 😄 det går ju inte 😉
Overkill Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har haft nar jag var yngre men nu har allt hår trillat bort... Så nu är det rakat som gäller. 😄 va!? Grah med hår 😮 🥰 det går ju inte 😉 En grahnig hår? Eller gråhnig har? Nä, det går ju verkligen inte 😄😲😆
musik (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag tycker det är för djävligt rent ut sagt! Låt hästarna få behålla sitt hår! Jag gick bredvid hagen för ett tag sedan och pratade med dem och sa att: "Jag ska minsann göra vad jag kan för att ni ska få behålla ert fina hår även i år. Så det så!" smörgås med...fan också!//:musik
illvaesen Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har hästsvans varje gång jag går ut.. får så mycket kluvna hårtoppar av blåsten annars, haha 😉
Vallhagen Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag körde med dubbeltofs ett tag, en ganska högt upp på bakhuvet och en lite längre ner. En annan variant var en fontäntofs mitt på skallen och en i nacken. Numera sörjer jag svårt att jag inte kan ha långt hår. Sen det grånat är det av sämre lite raggigare 😉 kvalitét, och växer bara einsteinskt rakt ut. Men jag är långhårig i själen. ** musik! På hamburgerkött blir man aldrig trött
Christofer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag har hästsvans varje gång jag går ut.. får så mycket kluvna hårtoppar av blåsten annars, haha 😆 samma här 🙂
Järven Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Hade det när jag hade långt hår. Lite jobbigt att få hår i ansiktet när det blåser. Nu har jag 5mm frisyr, men inte pga hairloss!
job Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 "Punksvans" - snoddar slagget på toppen! Även hår i ansikte & hela kroppen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.