Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sök efter nån som lackar hockeyhjälmar eller liknande. Själv tog jag hjälp av en konstlärare som fick handmåla min gitarr och sen klarlacka den. =)

Postat
Sök efter nån som lackar hockeyhjälmar eller liknande. Själv tog jag hjälp av en konstlärare som fick handmåla min gitarr och sen klarlacka den. =)

tack 😏 var nånstans fixade du din?

Postat

Jag byggde min gitarr själv och fick jobbet gratis via skolan alltså.. men då bodde jag i Piteå, så det kanske blir lite bökigt. Det är dock riktigt skoj med personligt utseende på prylarna.. ska kolla runt lite själv och postar här om jag hittar nått i Stockholm =)

Postat
Jag byggde min gitarr själv och fick jobbet gratis via skolan alltså.. men då bodde jag i Piteå, så det kanske blir lite bökigt. Det är dock riktigt skoj med personligt utseende på prylarna.. ska kolla runt lite själv och postar här om jag hittar nått i Stockholm =)

tack 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.