Jump to content
Annons

Köpa Jeans i Sverige?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag blev rätt paff när jag vispade runt på google efter affärer som säljer boots. Riktiga cowboyboots alltså. Hamnade på ett stort företag i USA. Men det var inte bootsen, skjortorna, jackorna eller bältena eller ens hattarna som förvånade, utan jeansen!

Varför ska man betala mellan 900-1200 SEK i stan här för ett par Wrangler eller Levis. Jaja...vissa sportaffärer kan kränga för 600 SEK Levis 505 när de har rea, men annars är det "kört"... för övriga modeller.

Hittade nämligen en massa sprillans nya Wrangler och Levis från $16 = 120 SEK.

Lite lustigt skrev de också, passa på, nu $5 rabatt!!! Blir att postorderhandla jeans från USA nästa gång för min del alltså!!

🥰

:musik

p.s. Blev tvungen att kolla så hemsidan inte var från 1970 och nedlagd, men det var den inte. d.s.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Intressant ämne, men ska nog kika runt lite i andra forum om mer allmänna grejer. Typ passagen eller något. Tror det finns fler användare och mer svar på off topic grejer.

Glöm inte skatt och tull. Och är du säker att det är butiker som säljer till slutkonsumet och inte till butiker?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Zyan - Jag tror att jag fattat rätt.

Milton - Självfallet! USA Fritidskläder

Nurfen - Kanske därför jag har Cottonfield, Chief och BZR just nu?!

Hackeman - Ja. Därför drar jag mig för att handla via Nätet och så. Men, den smällen kan jag ta i detta fallet. Det var ju billigt. Vet dessutom vad dessa modeller är för några.

Funderar på ett mängdköp. Ett tiotal brallor. Frakten är ju inte exponentiellt accelererande.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

säljer levis  😏

har för övrigt på mig levis nu  🙂

Fick du de i födelsedagspresent eller? 🥰

hehe jepp.

nädå. dessa är gamla.

ett par 3 år gamla levis engineered faktiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...