drloop (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Hej! Jörgen heter jag egentligen. Gillar detta forum, bra tips, roliga fluff trådar. Jag har pysslat med musik sedan Hedenhös. Min första synth, en sprillans NY Moog Rogue. Kass på att lira keyboard, gura ännu sämre, sång hyggligt. Är väl mest ljudmakare. :-) En del som har ägt en Akai sampler eller någon annan Akai Professional / Digital produkt och någon ställt frågor om dessa maskiner till generalagenten under 1990 talet så har ni sannolikt pratat med mig. Ansvarade för Akai försäljningen i Sverige mellan 1990-1998. Kör endast mjukagrejor, Reason är mitt huvudinstrument. Gillar R&B, rocknroll, synth. Usch allätare typ... mao ofokuserad. Hoppas på att bli mindre beroende av forumet. Just nu tillbringar jag för mycket tid här :-)
ThomasJ Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Välkommen välkommen! Akta dig så du inte gårner dig i forumträsket, många har denna vägen vandrat och när du väl är fast så kommer du inte loss
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.