Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

låter som att det kan bli nåt bra! den är långt ifrån färdig i mina öron, men skön att lyssna till.

Kör på, vill höra mer!

Postat

tackar!

Använder en rad olika program, men huvudsakligen kör jag i ableton live. Ett enkelt och effektivt program där kreativiteten inte går till spillo. Har precis nyligen upptäckt ett program som heter audiomulch också som jag bara älskar. Vill bara tipsa alla som sysslar med nån form av electronisk musik om det. Skitbra program om du vill skruva till ljuden ordentligt. Lite kuriosa är att four tet och nine inch nails kör mycket med audiomulch

Postat

låter mysigt och stämningsfullt. Kan bli något detta!

audiomulch är helt okey, vi jobbar endel med det i kursen jag går. Om du gillar att jobba med loopar är Acid ett bra program det med!

Ableton är lika underbart det!

Välkommen företsen!

Postat

tack tack. Jo jag har provat acid också och det är helt ok det med. Men som sagt så har jag lite idétorka nu hur jag kan utveckla den här skissen och skulle vara tacksam för lite konkreta tips

Postat

Nice...skulle slänga på lite sång och låta den ta lite andra svängar också....schyssta ljud som sagt.... 😏😕

starboy (oregistrerad)
Postat

Låter bra på det stora hela.

Sång eller intrumental melodi skulle nog göra susen.

/cheers

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.