Florian le Sage Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Vallhagen, jag har i alla fall lirat med Peter Schölander i Såpbubblorna (Såpbubblezeros) under några år på 90-talet så kom inte och snacka om KSMB... Gav dig ett tips i en anna tråd men tar raskt tillbaka det pga din sunkiga stil-kom aldrig till min studio!!! 😳
Vallhagen Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 (redigerat) ... Redigerat 9 april 2006 av Vallhagen
Florian le Sage Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 (redigerat) The båttom is nådd 🥰🥰🥰(ring säpo på en gång,jag snackar med KGB via min döde morfar...) Redigerat 9 april 2006 av Florian le Sage
D Vibe Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 (redigerat) 😉 Det är inte lätt när man är liten och ligger trångt i en stor säng, som de brukar säga, gybbarna å gymmorna. Redigerat 9 april 2006 av D Vibe
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 fuck this shit, den här tråden har spårat ur totalt så innan de blir inbördeskrig här så måste denna tråd stängas!!!!! 😏
Christofer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag tycker det är kul med lite fajt 🥰 Skapa en ny tråd om de
Majken Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 fuck this shit, den här tråden har spårat ur totalt så innan de blir inbördeskrig här så måste denna tråd stängas!!!!! 🥰 Och det är just därför detta är en delad tråd. Så sluta posta och låt den dö i frid 🥰 /Majken
Kill All Autotuner Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 http://web4health.info/sv/answers/psy-narcissistic-pd.htm ........säger inget mer.
Overkill Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag tycker det är kul med lite fajt 🙂 Skapa en ny tråd om de Vadå då? Det är ju coolt ju 😎😄😄
Overkill Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 http://web4health.info/sv/answers/psy-narcissistic-pd.htm ........säger inget mer. ...jag säger heller ingenting... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.