Solfeggio Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Hejsan Studio-forumister! Ny på forumet, relativt ny på datorbaserad musikproduktion. Jag har alltid haft folk "som tagit hand om den delen" för mig så jag har kunnat koncentrera mig på sång, att skriva och arrangera. Dock bestämde jag mig för ett tag sen att ta tag i detta med datorn och till min egen förvåning så är det mycket enklare OCH roligare än vad jag trodde det var. Jag inser dock att jag har mycket mycket att lära innan jag kan börja producera "på riktigt". För övrigt är jag 27 år gammal och har jobbat med musik sen jag var 8 år. Har varit med och utvecklat några produktioner. I min stil skulle jag nog klassas som "etnisk", för min koncentration ligger på att blanda modern stil med kurdiska undertoner. Exempel på det kan finnas här. Ja, det är såna dära "kvartstoner" jag bland annat jobbar med och älskar 😆. Lagmässigt (någon som verkar kommenteras av många) så är MU det enda som gäller. Arsenalfans undanbedes.........
sixties Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 välkommen, har en jobbarkompis som är kurd och brukar sjunga lite varstans på kurdiska fester. Delshad heter han men jag har för mig att på nån affisch han hade på jobbet stavades det Dilsad. kanse nån du känner till?
Solfeggio Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Tackar 🙂. Känner tyvärr inte till någon Delshad. Nuförtiden är Sverige ett metropol för kurdiska sångare. Hade du frågat mig för 5 år sen så hade jag möjligen känt till honom, då alla artister försökte hålla någon form av band mellan varann.
drloop (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Välkommen! Funkar det med Liverpool då? En som undrar :-)
Linus Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Ja, det är såna dära "kvartstoner" jag bland annat jobbar med och älskar 😎. Wohoo! 😉
Solfeggio Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Tack så mycket, trevligt med ett varmt mottagande 😕.
giggsy Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Lagmässigt (någon som verkar kommenteras av många) så är MU det enda som gäller. Arsenalfans undanbedes......... 😛 Det varmaste av välkomnande!!! 2-0 idag satt som ett tomtebloss på julafton! Eller hur, Thimmie? 😉
Solfeggio Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Ja j-lar giggsy! Nu känner jag mig inte lika främmande längre, tack och lov finns det folk med vett här också......😉. Tackar så mycket!
Pelle Rylander Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Välllkommen hit! Eh...det är aldrig för sent att börja... Jag ha spelat gura sen -75....men först nu startat med att försöka spela in... 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.