Jump to content
Annons

Hurra för...


Egghuvud

Recommended Posts

Hurra för Hegobald. Han är inte bara riktigt trevlig i sina inlägg, han kan det mesta också.

Tänkte att det var på tiden med lite Love bombing igen efter den senaste tidens grälande.. 😛

edit: stavningen

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Och så vill jag lovebomba alla som inte är här för att bråka utan för att snacka. Ha kul, pilla med musiken och känna lugnet istället.

..typ. 😄

😛😄😎😎

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte att det var på tiden med lite Love bombing igen efter den senaste tidens grälande.. 😆

Grälande? Vadå för grälande? Vad har man nu missat för kul? :rolleyes:

Håller med om att Hegobald verkar ha både mycket bredd och djup på sitt kunskapsspectra. Har för mig vi t.o.m nämnde det på vår förra IRL i Lund. Och att få beröm utan att ens vara närvarande är nog det bästa betyget man kan få. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi hurrar för Linus och mornel, eftersom dom är kunniga och alltid väldigt hjälpsamma i reason-avdelningen här på studioforum.

Åh, tackar :rolleyes:

Glad att kunna hjälpa till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Även vi doldisar som inte skriver så mycket uppskattar inte bara Hegobalds kunskaper även andras. Senaste månaderna har varit oerhört lärorika för min del. Man tackar å bockar =)

Varsågod!

Eller du kanske inte syftar på mig? 😏😛 :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Även vi doldisar som inte skriver så mycket uppskattar inte bara Hegobalds kunskaper även andras. Senaste månaderna har varit oerhört lärorika för min del. Man tackar å bockar =)

Varsågod!

Eller du kanske inte syftar på mig? 😳😉😛

Antagligen inte... 😉

😄 :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Även vi doldisar som inte skriver så mycket uppskattar inte bara Hegobalds kunskaper även andras. Senaste månaderna har varit oerhört lärorika för min del. Man tackar å bockar =)

Varsågod!

Eller du kanske inte syftar på mig? 🙁 :( 😆

Antagligen inte... 🙂

😛🥰

😛😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Men sluta med era menlösa smileyinlägg och skriv några ord istället. De behöver inte ens vara rättstavat. Smileys är inte ett sätt att kommunicera. Bara ett sätt att accentuera det man vill ha sagt t e x så här. 😳

Tråden hette Hurra för och var menad som ett sätt att ge varandra lite god feedback. Fortsätt nu och skriv Hurra för...

T e x Hurra för musik som mså ofta gör min vardag lite mer bisarr.

Spara smileyinläggen till längsta tråden. ( 😱 )

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Men sluta med era menlösa smileyinlägg och skriv några ord istället. De behöver inte ens vara rättstavat. Smileys är inte ett sätt att kommunicera. Bara ett sätt att accentuera det man vill ha sagt t e x så här. 🙂

Tråden hette Hurra för och var menad som ett sätt att ge varandra lite god feedback. Fortsätt nu och skriv Hurra för...

T e x Hurra för musik som mså ofta gör min vardag lite mer bisarr.

Spara smileyinläggen till längsta tråden. ( 🙂 )

😳

😱

Jag vill hurra för alla som låter mig vara här trots att jag varken prenumererar på Studio-tidningen eller har en studio. Jag snackar bara skit och skriver meningslösa smileyinlägg 😛😮😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Men sluta med era menlösa smileyinlägg och skriv några ord istället. De behöver inte ens vara rättstavat. Smileys är inte ett sätt att kommunicera. Bara ett sätt att accentuera det man vill ha sagt t e x så här.  🙂

Tråden hette Hurra för och var menad som ett sätt att ge varandra lite god feedback. Fortsätt nu och skriv Hurra för...

T e x Hurra för musik som mså ofta gör min vardag lite mer bisarr.

Spara smileyinläggen till längsta tråden. ( 🙂 )

😏

😆

Jag vill hurra för alla som låter mig vara här trots att jag varken prenumererar på Studio-tidningen eller har en studio. Jag snackar bara skit och skriver meningslösa smileyinlägg 😛😮😆

vaf-n gör du här då? 😠

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Men sluta med era menlösa smileyinlägg och skriv några ord istället. De behöver inte ens vara rättstavat. Smileys är inte ett sätt att kommunicera. Bara ett sätt att accentuera det man vill ha sagt t e x så här.  🙂

Tråden hette Hurra för och var menad som ett sätt att ge varandra lite god feedback. Fortsätt nu och skriv Hurra för...

T e x Hurra för musik som mså ofta gör min vardag lite mer bisarr.

Spara smileyinläggen till längsta tråden. ( 🙂 )

😏

😮

Jag vill hurra för alla som låter mig vara här trots att jag varken prenumererar på Studio-tidningen eller har en studio. Jag snackar bara skit och skriver meningslösa smileyinlägg 😛🙂😛

vaf-n gör du här då? 😆

🙂

😮

😉

😆

Måste ju skriva nått också 🙂 ANnars blir ju ägghuvet sur 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Men sluta med era menlösa smileyinlägg och skriv några ord istället. De behöver inte ens vara rättstavat. Smileys är inte ett sätt att kommunicera. Bara ett sätt att accentuera det man vill ha sagt t e x så här. 😕

Tråden hette Hurra för och var menad som ett sätt att ge varandra lite god feedback. Fortsätt nu och skriv Hurra för...

T e x Hurra för musik som mså ofta gör min vardag lite mer bisarr.

Spara smileyinläggen till längsta tråden. ( 😱 )

Jaha ja.. Hrra fr Eghudv för at hann styyr up dena trådenn åck dät blr årnin häär do. Åck pss i ljumssen på eer alla trävligga männischerr även oVerrkell är vlkåmmenn häär faständå hann ente pernumerar på sTudi tinningen. Kåt saggt ja gellarr er allah.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...