Micke H Postat 13 april 2006 Dela Postat 13 april 2006 Jag hade astmaproblem när jag var liten. Något av det jobbigaste jag varit med om, och då var ändå min astma lindrig! Skitsak... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Dela Postat 13 april 2006 Lynxo. Jag skulle vilja reklamera, p.g.a. defekt kropp. Kan man det? Är det Gud som sköter sånt? Eller finns han inte? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 april 2006 Dela Postat 13 april 2006 Då ska du nog stämma sjukhuset där du föddes och dina föräldrar! Funderar själv på att göra det... 😕😄 Eller om du är hindu eller buddist, ta bara självmord! Du återföds ju ändå i en ny kropp! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Dela Postat 13 april 2006 Är hindu. Men de säger att man blir en fisk efter suicid, för det är det sämsta man kan vara... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 april 2006 Dela Postat 13 april 2006 Okej, se till att bli inblandad i en farlig händelse. Försök få någon att skjuta dig eller något. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 april 2006 Dela Postat 13 april 2006 Har faktiskt tänkt på det med, men de menar att man skiljer på medvetet och omedvetet dödande. Om jag medvetet försätter mig i en farlig situation, så räknas det mer eller mindre som en medveten handling, vilket får dåliga konsekvenser för mitt nästa liv. *seriös* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 april 2006 Dela Postat 13 april 2006 Okej, om jag sticker hem till dig och skjuter dig då? Försök komma undan, så lovar jag att göra mitt bästa för att hitta dig. 😄 Krångligt det här... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.