Jump to content
Annons

Vårtecken


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
  • Svar 66
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag kunde gå ut spritt språngande naken i hela tio minuter innan polisen kom...brukade gå mycket fortare... 😉

Fick du många glada blickar från damerna 65+? 😆

Vi säger så här: på våren är dom mer toleranta... 😛

😄😄😄😄

Nån får ge grabben en kaka 🙂

För visat mod utöver vad tjänsten kräver 😄

vi här i forumet kan vara stolta över dig Lynxo för att du är villig att riskera hälsan och fängelsestraff för att göra alla damer på 65+ glada 😎

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kunde gå ut spritt språngande naken i hela tio minuter innan polisen kom...brukade gå mycket fortare... 😉

Fick du många glada blickar från damerna 65+? 😄

Vi säger så här: på våren är dom mer toleranta... 😛

😄😄😄😎

Nån får ge grabben en kaka 🙂

För visat mod utöver vad tjänsten kräver 🙂

vi här i forumet kan vara stolta över dig Lynxo för att du är villig att riskera hälsan och fängelsestraff för att göra alla damer på 65+ glada 😎

Man tackar! 😄 Jag gör bara så gott jag kan!

Jag brukar även göra helikoptern på plattan också! Fast det verkar inte vara lika många som uppskattar det då, dock... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ordentlig fart i Silverfallen utanför Skövde när jag var där och kikade idag. Mycket smältvatten som rinner ner från Billingen...

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Man tackar! 🙁 Jag gör bara så gott jag kan!

Jag brukar även göra helikoptern på plattan också! Fast det verkar inte vara lika många som uppskattar det då, dock... 😏

🙂

Pröva och gör en på ert nästa gig 😎

de borde funka

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

April är en jävla skitmånad! I förrgår blev jag totalt blåst när jag stor med en glass i handen och tänkte "ja, nu är det ju faktiskt vår. Äntligen!". Sedan vaknar man upp idag med vetskap att man har en helvetesdag framför sig, men att det ändå är OK eftersom utanför, bakom dom nerdragna persiennerna, är det redan ljust och det faktiskt borde funka att öppna altandörrn utan att man fryser ihjäl. Innan jag hinner öppna tittar jag ut och ser ett lager snö över hela landskapet vilket får mig att mest av allt bara vilja somna om och vakna upp nån gång runt midsommar.

Fast sen blev det ju fint igen och dagen blev ca 20 gånger trevligare än jag räknat med så jag är ganska nöjd ändå. Glad Påsk!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

När jag tidigare nämnde att det är så de släpper ut alla dårar, så menade jag faktiskt just dårar... Ifall nån undrade. Det verkar som om psykklinikerna går på lov?!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Förutom då att alla dårar släpps ut...

* När kvinnsen går utan strumpor.

* När det luktar hundskit överallt.

* När de nya glassarna har kommit ut.

* När konserter ges utomhus också.

* När det börjar talas om höstmodet.

* När det går lättare att andas.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var utomhus idag med bara en T-shirt och en tjocktröja på mig, och det räckte! Jag älskar våren. 😄

Själv klara jag mig med bara en T-shirt även på vintern när jag är ute 😮 (ingen tjocktröja eller jacka)

Link to comment
Dela på andra sajter

Snödroppar utanför min fars hus. Har funnits där ett tag, men nu fick jag äntligen tummen ur att fotografera dem :rolleyes:..

(död länk)

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Förutom då att alla dårar släpps ut...

* När kvinnsen går utan strumpor.

* När det luktar hundskit överallt.

* När de nya glassarna har kommit ut.

* När konserter ges utomhus också.

* När det börjar talas om höstmodet.

* När det går lättare att andas.

🤪

...när näsan börjar rinna och den allergiutlösta astman gör sig påmind, i stället för den köldutlösta astman... :rolleyes:

Nåja - det är ändå trevligare med vår, men just allergin är ett tvärsäkert tecken.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Säger samma sak som Claes, min "broder"...

😕

Astmatiska problem måste vara det dummaste påfund i sjukdomsväg som finns. När man som mest behöver luften, då snörps den åt. Helidiotiskt!! Tänkte nu mest på ansträngningsutlösta problem... Trodde jag skulle dö i förrgår när jag bar hem casepaket, även om de inte vägde nästan nåt, de var bara otympliga. Men så regnade det. Kallt regn...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...