ThomasJ Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Idag ahar jag hittat ett par vårtecken. 1: Massa fina flickor 2: Lite början till blommor 3: En fjäril Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Nej, inte ett enda! Här snöar det! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag har haft fönstret öppet på vid gavel hela eftermiddagen och behöver inte ens ta på mig en kofta. T-shirt räcker alldeles utmärkt. Det är ett vårtecken om något! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 A-laget har börjat häcka vid centralstationen. Ett vårtecken av rang... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 (redigerat) Jag var utomhus idag med bara en T-shirt och en tjocktröja på mig, och det räckte! Jag älskar våren. 😛 Redigerat 9 april 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Det främsta vårtecknet såg jag redan för ett par veckor sedan. Och det håller i sig! Det är ju nu de släpper ut alla dårar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Ja då, Engström o hans vänner (en kasse öl) har satt sig på favoritbänken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag har tagit ner julstjärnan...säkert vårtecken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 1) Körde nercabbat förra helgen för första gången i år. På Öland dessutom. 2) Solen skiner, botaniken börjar blomstra och människorna gör både och. 3) Tog precis den här bilden i Alnarpsparken: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Och FRAMFÖRALLT: Uteserveringarna har öppnat!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag klippte mig idag så det måste vara vår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Hade också fönstret öppet! ett annat tecken är att man inte frös när man cycklade hem vid 4.30 på morgonen. snön är typ borta och solen skiner! Brudarna verkar bli mer villiga nu också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Såg grannen hämta posten i bara kalsongerna... 😎 Ja, grannen alltså 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Varmare grader, fåglar och aprilväder har jag uppmärksammat. Och jag kan gå ut utan att halka! Våren är här mina vänner! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag kunde gå ut spritt språngande naken i hela tio minuter innan polisen kom...brukade gå mycket fortare... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag kunde gå ut spritt språngande naken i hela tio minuter innan polisen kom...brukade gå mycket fortare... 😕 hahahahahahahaha 😠😱😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Såg en huggorm förra Söndagen vid vägkanten,hade med mig min MD och skulle spela in tranorna och svanarna nere på fältet,viftade lite med kabeln till micken men ormen var skitseg,hade förmodligen precis vaknat-ungefär som Mornel! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Hade förmodligen precis vaknat-ungefär som Mornel! 😕 Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, och att säga att nån är seg är inte snällt även om de är ett skämt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Såg en huggorm förra Söndagen vid vägkanten,hade med mig min MD och skulle spela in tranorna och svanarna nere på fältet,viftade lite med kabeln till micken men ormen var skitseg,hade förmodligen precis vaknat-ungefär som Mornel! 😠 Du kan visst inte sluta hacka på folk, va? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 😕 Var inte ledsen, Grahn. Här, ta en muffins. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag kunde gå ut spritt språngande naken i hela tio minuter innan polisen kom...brukade gå mycket fortare... 😳 Fick du många glada blickar från damerna 65+? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag kunde gå ut spritt språngande naken i hela tio minuter innan polisen kom...brukade gå mycket fortare... 😳 Fick du många glada blickar från damerna 65+? 😉 Vi säger så här: på våren är dom mer toleranta... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Jag kunde gå ut spritt språngande naken i hela tio minuter innan polisen kom...brukade gå mycket fortare... 😳 Fick du många glada blickar från damerna 65+? 😉 Vi säger så här: på våren är dom mer toleranta... 😉 😛😄😄😄 Nån får ge grabben en kaka 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Lynxo och Christofer.... Sluta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Lynxo och Christofer.... Sluta... varför? 😳😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Men oh! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.