Majken Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 (redigerat) Detta vore säkert väldigt häftigt att testa, eftersom det ser såpass verkligt ut! Video 😳 Hahaha.. ja jösses. Playstation 3? Hårdvaran finns inte än men det är alltid roligt med sånadär "Såhär kanske det kan se ut om vi har tur" filmer 😆 Själv är jag sugen på Stalker som ser ganska sexigt ut, eller ännu hellre Spore som Neko redan nämnt. Och här är förresten den ultimata sidan för att hålla koll på vad som händer på spelfronten: http://www.ukresistance.co.uk/ 😉 /Majken Redigerat 23 april 2006 av Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Oblivion skulle vara årets bästa spel, om det inte kraschade stup i kvarten. Istället väntar jag på New Super Mario Bros. Det första klassiska Mario spelet på nästan 15 år, komplett med ragtimeslingor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 april 2006 Dela Postat 24 april 2006 Sitter och lirar Full Throttle 😆 men jag har fasnat utanför fabriken när man ska sparka på stenen så man kommer in, nån som vet var den är för jag har glömt? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Sitter och lirar Full Throttle 😄men jag har fasnat utanför fabriken när man ska sparka på stenen så man kommer in, nån som vet var den är för jag har glömt? 😱 Guider finns otaliga på nätet. Googla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Sitter och lirar Full Throttle 🥰men jag har fasnat utanför fabriken när man ska sparka på stenen så man kommer in, nån som vet var den är för jag har glömt? 🥰 Guider finns otaliga på nätet. Googla! jag hittade stenen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 jag har ett spel i min ägo. inte mer eller mindre. det hanlar om ett stort online rpg i form av WoW. Farligt och dyrt beroendeframkallande spel det där:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Oblivion skulle vara årets bästa spel, om det inte kraschade stup i kvarten. Istället väntar jag på New Super Mario Bros. Det första klassiska Mario spelet på nästan 15 år, komplett med ragtimeslingor! Krashat 2 ggr för mig på 50 speltimmar, är väl inte superbra, men inte katastrof heller. Jag sparar ändå ganska ofta, har dåliga minnen av morrowind. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Jippi 😄 jag har blivit befodrad till "Under korpral" i BF2 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Jippi 😳 jag har blivit befodrad till "Under korpral" i BF2 🙂 är BF2 skojigt eller? aldrig spelat det. Funderar på att skaffa någotmer än Wow:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 (redigerat) jag var med i en clan förut i MOHAA (Medan of Honor Allied Assault) [T.S.O] The Swedish Order 😳 Vi var rankade 6:a i hela världen 😱 men då hade man inget liv heller... Så bästa spelet enligt mig, iallalfall multiplayer är Medal of Honor Allied Assault! Redigerat 26 april 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Jippi 😱 jag har blivit befodrad till "Under korpral" i BF2 😳 är BF2 skojigt eller? aldrig spelat det. Funderar på att skaffa någotmer än Wow:P jo 😱 svårt när man är noob men man klara sig 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Krashat 2 ggr för mig på 50 speltimmar, är väl inte superbra, men inte katastrof heller. Jag sparar ändå ganska ofta, har dåliga minnen av morrowind. 😳 Och då ska vi inte ens prata om Daggerfall. Nej, Arena.. det var grejer det 😱 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
el davo Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 (redigerat) roligaste spelen jag kört i år: resident evil 4 - 30 timmar headshots, scriptade events och högt tempo oblivion - lagom olinjärt.. vackert. ruskigt bra sidotrådar. pro evolution soccer - alltid we love katamari - galet. rulla upp världen på en liten boll. ovanligt och kul styrsystem. zelda wind waker - mysigt. donkey conga - lätt för en musiker att briljera på förfesten.. 😠 civilization 4 - finlir. genom tiderna: RPG: blev helt tagen av final fantasy x. synd att ff x-2 hade SÅ jobbig storyline.. ska försöka få tag i ff 7. Action: Deus Ex. Grym blanding av bra story, stealth, action och lätta rpg-element. årets missräkning: shadow of the colossus - det är absolut inte dåligt, men jag hade skyhöga förväntningar. blir inte lika tagen som av Ico, spelet är vackert och udda men alldeles för lätt och för kort. ojj många spel. har långtifrån kört igenom oblivion iofs.. 10 timmar in. 150 to go.. Redigerat 26 april 2006 av el davo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Action: Deus Ex. Grym blanding av bra story, stealth, action och lätta rpg-element. Det spelet är guld! Måste införskaffas. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Ingen som spelar Wolfenstein - Enemy Territory? JAg spelar trummor också 😕😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag spelar trummor också 😕😆😄 jag med 😄 Postal 2 är ganska bra men segt p.g.a laddningstiderna 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Final Fantasy X måste vara det bästa rollspelet någonsin... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 är Diablo ett rollspel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 är Diablo ett rollspel? Snarare ett hack 'n' slash med vissa inslag av rollspel, skulle jag vilja påstå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 same shit, jag gillar de och "Den längsta resan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 blazing angels: squadrons of wwII är sjukt ballt! lättstyrt och lätt den bästa stridsflygs-simulatorn jag lirat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Age Of Empires serienStarcraft Grand Theft Auto serien Mafia Battlefield 2 Monopol du har bra smak 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 (redigerat) Vad sägs om Nintendo Wii?? Redigerat 28 april 2006 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 Operation Flashpoint: CTI BF2 Demo...än sålänge...ska låna polarens tills jag kan köpa själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 The Godfather helt lysande. Bada-bing...........foh'getaboudit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 29 april 2006 Dela Postat 29 april 2006 (redigerat) .... James Pond (sköldpaddeagenten) 1 & 2 .... haha! Det spelet hade jag också 😄 nostalgi så det förslår EDIT: mitt favoritspel till mitt gamla Atari 1024ST va Elf 🙂 Redigerat 29 april 2006 av lavrell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 Har nyligen klarat mafia serien och Godfather , och måste säga att det är riktigt kul, men inte så snyggt tyvärr. Kan du berätta lite om Godfather? är de lika fritt som GTA spelen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 (redigerat) World of Warcraft. Jag har blivit beroende. 😄 Annars är Doom 3, Far Cry och Emperor Battle For Dune mina favoriter nu. Klassiker för mig är även X-Wing collectors på 486. 😳 Har kört en demo av Doom 3, de va kanska läskit men jag tycker de saknas nått. kan dessvärre inte sätta fingret på vad de är men de kanske finns i hela spelet Redigerat 4 maj 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2006 Ingen som testat Half-Life 2 - Episode one? Hörde att det skulle släppas episod 2, 3... och kanske fler. Det kommer nog bli skoj. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 The Movies - Stunts & Effects (Expansion pack) 4/5 Mycke nya intressanta grejor. Inte mycke mer att säga, gillar man första spelet så är detta ett bra inköp 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.