Danabacken Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Nu när vi har en filmtråd, varför inte skapa en speltråd, och diskutera spel? Nån som har provat det nya Oblivion? Skitkul spel! 🙂 //Danne
Bone Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jade Empire ett helt otroligt snygg och bra spel. Men det som är absolut bäst är att handligen är helt grymt bra och genomtänkt. Ett måste för alla som spelat KOTOR och KOTOR2. Ett måste för alla.
Bone Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jag gillar Yatzy. Bästa spelet. Jepp. Maxi-Yatzy är också skitkul.
Danabacken Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Världens bästa spel måste vara detta: Gish! 🙂
Linus Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Nån som har provat det nya Oblivion? Skitkul spel! 🙂 En kollega och en kompis spelar det en hel del, men jag har inte ens sett spelet själv. Låter som ett kul och märkligt spel, såsom jag har hört det... 😆
mornel Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jade Empire ett helt otroligt snygg och bra spel. Men det som är absolut bäst är att handligen är helt grymt bra och genomtänkt. Ett måste för alla som spelat KOTOR och KOTOR2. Ett måste för alla. Intressant! Jag älskade både KOTOR och KOTOR 2, har spelat igenom båda två gånger, man vill ju klara det både som Jedi och Sith 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jag rekommenderar: Monopol Finans Kapital Plus följande spel till Playstation/XBox: FIFA (vilken årgång som helst. Alla versioner har för- och nackdelar. Jag väntar fortfarande på den ultimata versionen.) Gran Turismo Track & Field NHL OS i Nagano 🙂 believe me//:musik
Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jag har alltid varit ett fan av rollspel, och överhuvudtaget spel med bra handling. Därför rekommenderar jag: Final Fantasy (så gott som alla delar) Metal Gear Solid (så gott som alla delar 🙂 ) KOTOR 1 & 2
Danabacken Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Final Fantasy (så gott som alla delar) Jag säger bara Final Fantasy 7!! 😛
Micke H Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Final Fantasy (så gott som alla delar) Jag säger bara Final Fantasy 7!! 😛 Jäpp, fast jag har svårt att palla grafiken numera utanför striderna...dom är ju bara block! Dom ser ut som Legogubbar! 😄
Danabacken Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Final Fantasy (så gott som alla delar) Jag säger bara Final Fantasy 7!! 😎 Jäpp, fast jag har svårt att palla grafiken numera utanför striderna...dom är ju bara block! Dom ser ut som Legogubbar! 😄 😛😄😎 😎
Christofer Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Popomundo 😏 sjukt bra 😏 lirar en hel del Battlefield 2 ochså 😳 jag tror nog att jag har fastnat i de 😏
Eternal Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Nu när vi har en filmtråd, varför inte skapa en speltråd, och diskutera spel? Nån som har provat det nya Oblivion? Skitkul spel! 😳 //Danne Ojojoj, Oblivion är en riktig 10-poängare. Bästa spelet på pc på länge. Annars diggar jag Nintendos spel. Helst Mario och Zelda. Andra bra spel på pc: Age Of Empires serien Starcraft Need For Speed Most Wanted (inte för spelkänslan eller realismen (det har inget av de) utan för underhållningen, snabbheten) Grand Theft Auto serien Flatout Mafia Medel Of Honor Call of Duty Battlefield 2 Warcraft 2 och 3 Monopol (förfest och monopol) Vem vill bli miljonär (dricklek även det) Det är de jag kommer på nu såhär i städyran. Ha de
D Vibe Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Superfrog! Monkey Island 1-5! Simon The Sorcerer 1-2! Tetris! Day of the tentacle! Sam'n'Max! Doom 1-3! Wolfenstein 3D! Stunts! StuntcarRacer! Lotus Turbo Esprit 1-3! .. kan nog hålla på länge kom jag just på 🙂 /Daniel
Linus Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Superfrog! Åh, det spelet hade jag glömt. Jag hade en jättebundle med arkad/plattformspel. Där fanns Superfrog, James Pond (sköldpaddeagenten) 1 & 2 och Zool 1 & 2.
D Vibe Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 (redigerat) Kolla screenshotsen från Superfrog bara! 🙂 Edit: Fan då! Funkade inte.. Gå in på LemonAmiga.com och sök efter Superfrog för screenshots 😉 /Daniel Redigerat 17 april 2006 av D Vibe
D Vibe Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Superfrog! Åh, det spelet hade jag glömt. Jag hade en jättebundle med arkad/plattformspel. Där fanns Superfrog, James Pond (sköldpaddeagenten) 1 & 2 och Zool 1 & 2. 😉 .. Amiga var en grym plattformsdator!
Dark Of Light Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Kan skriva under det mesta ovannämnda. Dock återkommer jag med jämna mellanrum till GTA San Andreas...
Joel B Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Monkey Island 1-5! Day of the tentacle! Sam'n'Max! Full Throttle Grim Fandango Varför slutade Lucasarts göra äventyrsspel egentligen? Det enda som kommer ut ur drömfabriken nu är starwarsspel. Och i och med att lucasarts slutade göra äventyrsspel så slutade jag också spela dataspel. Sorgligt men sant. 😉 Joel
Jarnis Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Postal 2 -- det förbjudna spelet. Riktigt kul faktiskt, lite långa laddningstider bara.
Micke H Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 Monkey Island 1-5! Day of the tentacle! Sam'n'Max! Full Throttle Grim Fandango Varför slutade Lucasarts göra äventyrsspel egentligen? Det enda som kommer ut ur drömfabriken nu är starwarsspel. Och i och med att lucasarts slutade göra äventyrsspel så slutade jag också spela dataspel. Sorgligt men sant. 🙂 Joel Håller med. Jag älskar äventyrsspel... 😉
gol Postat 17 april 2006 Postat 17 april 2006 GTA San Andreas... Oh yeah! Jag tycker inte San Andreas var lika bra som Vice City. 😄 Kanske att världen var större, men det är det enda jag kan komma på.
Umemagnus Postat 19 april 2006 Postat 19 april 2006 Popomundo 😄 sjukt bra 😎 lirar en hel del Battlefield 2 ochså 😎 jag tror nog att jag har fastnat i de 😉 mmmmhm... Har också fastnat ordentligt i BF2...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.