Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: (Odöpt i dagsläget)

* ARTIST/GRUPP: Headed for disaster

* GENRE: Punk/HC/RnR

* LÅTLÄNGD: 1:15

* KOMPOSITÖR: Headed for disaster

* PRODUCENT: Headed for disaster

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 1.73mb

* STATUS: Färdig demo

* LÅTLÄNK:

Äntligen dags för ny demo! (eller hur?)

Eftersom många tyckte att trummorna lät tama på första demon är det dem jag fokuserat mest på att förbättra till demo2.

Skulle va kul att få höra kommentarer om det mesta, framförandet, låten i det hela, inspelning/mixning osv.

Tack på förhand!

//Macke

Edit: Bifogade filen också.

Edit2: Iexplorer gillade visst inte att filen hade ett Ö i namnet, hejja bill. Ändrade till lordag1.mp3 och nu ska länken funka i samtliga webbläsare.

l_rdag1.mp3

Redigerat av Tjongan
Annons
Postat

Vad knäppt, det funkar hos mig. Servern kanske var nere en stund. Lade till den som bifogad fil också för säkerhets skull.

Postat

Högerklicka o välj save link as.. o lägg den på hårrdisken o spela upp därifrån. Funkar.

Låter tufft, cool distad sång, sitter inte vid egen dator (mp3-lurar) så jag kan inte säga så mycket mer om ljudet just nu.

Postat

Nu är jag inget direkt fan av sån här musik men jag skulle nog uppskatta om det va lite tajt iaf? 😠 eller tillhör det genren att lira otajt?

Postat

LÅter jäkligt nice detta härlig låt! Gillar ljudet passar låten perfa. Har nog inget att klaga på där. Sen håller jag dock med Lavrel att det känns lite otajt.... det drar tyvärr ner intrycket endel. Hade det varit snortajt hade jag älskat detta som fan... Men nu är det "bara" bra 😳

Postat

Inget oväntat att det skulle tyckas så =).

Däremot måste jag säga emot, LITE tajt är det ju på vissa ställen ;D

Tack för alla kommentarer annars, positivt överraskad!

Postat
Inget oväntat att det skulle tyckas så =).

Däremot måste jag säga emot, LITE tajt är det ju på vissa ställen ;D

Tack för alla kommentarer annars, positivt överraskad!

SÅ farligt otajt tycker jag inte att det var, på några ställen bara.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.