Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Är det bara jag som får upp en sida med massa krumelurer i stället för musik från forumets mp3or..Alltså Mp3 filer som ligger på forumets server??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Nope. Inga problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Dela Postat 8 april 2006 Hmmm... Först SoundClick sen detta.... alla andra mp3or som inte ligger på forumets server funkar ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Eller vad f*n, det blir samma fel för mig. Funka ju nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 (redigerat) Är det bara jag som får upp en sida med massa krumelureri stället för musik från forumets mp3or..Alltså Mp3 filer som ligger på forumets server??? Samma elände här...s**t...hela maskin hänger sig ju... 😠 Redigerat 8 april 2006 av slaptap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Dela Postat 8 april 2006 Phuu...Misstolka inte detta nu men, attans vilken tur för mig... Då var det inte bara jag som hade fel här då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Jag håller på att titta på det - Twilight meddelade för en stund sedan om problemet. Troligtvis kommer det sig av eftermiddagens uppdateringar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Dela Postat 8 april 2006 Hastiga ryck i Oldsmobilen...va är det i den....18 Ventilars Nitro.... 😱 Kan lova att det gick undan..... Fet service på det häringa stället... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Har samma strul. Kör med senaste versionen av Firefox. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Bekräftar felet här också. Misstänker att MIME försvunnit så att den inte tolkar filen som en audiofil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Bekräftar felet här också. Misstänker att MIME försvunnit så att den inte tolkar filen som en audiofil? Önskar att det hade varit så enkelt, men det var kompatibilitetsproblem med php-tolken som orsakade felet. Nu ska det vara löst 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Dela Postat 8 april 2006 Japp....Funkar bra 🙂 Danke Shcööön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.