Mickan87 Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Jag heter Michaela, kallas Mickan och är 18 år. Bor i Karlstad och tar studenten i sommar. Läser sam/journalistik. Jag älskar att sjunga. Har spelat in en låt i en studio som ett arbete i högstadiet. Som projektarbete nu i årskurs 3 på gymnasiet så gör jag en demo med 5 låtar, varav en är egenskriven. Förhoppningsvis så blir det inspelning inom kort. På min hemsida, Angel-like.com finns några små ljudklipp från när jag sjunger. Förutom sång- och musikintresset så tycker jag även om att bygga hemsidor och fotografera m.m. m.m. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Välkommen till forumet! 😄 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Tjenis Pen.......Nä 😄 Det var kanske lite för mycket Hej och välkommen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Hejs och välkommen hit Mickan.. Pilsner finns i kylen, om du inte dricker pils så finns det bögöl (vin) i barskåpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Hej! Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 välkommen välkommen! Här e en till som älskar att sjunga.. låtar finns på min hemsida... 🙂 Hoppas du kommer trivas här! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 8 april 2006 Dela Postat 8 april 2006 Välkommen hit! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Välkommen 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 (redigerat) Amen vafan!? Kallar du det här mackor? 😛 För övrigt letar jag febrilt men hittar inte ett jota i musikväg. Edit: Nu hittade jag, men det var banne mig inte lätt 😏 Skrollfönster inom scrollfönster är ondska 😆 Redigerat 9 april 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 10 april 2006 Dela Postat 10 april 2006 Ohoj! Välkommen hit! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 10 april 2006 Dela Postat 10 april 2006 Välkommen hit! Kul med en medlem utan snopp som omväxlingskull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.