Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 (redigerat) Under eftermiddagen kommer vi tillfälligt ta ner forumet för underhåll, och det är tillbaka igen efter en liten stund. 15:13 - Uppdateringen är klar Redigerat 8 april 2006 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Vad gjorde ni för kul då? 🙂 Inget sexigt, säkrade upp systemet lite med senaste patcharna - och lyckades pajja nedladdningen av mp3:or här på sajten 🙂 Nu är det löst.
Florian le Sage Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 siten låg nere för mig i en timme snudd...nyss... 🙂 kom inte in...
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Märkte det, men det hade inte med forumet att göra. Hela IDGs nätverk låg nere.
Thimmie Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Vad gjorde ni för kul då? 🙂 Inget sexigt, säkrade upp systemet lite med senaste patcharna - och lyckades pajja nedladdningen av mp3:or här på sajten 🙂 Nu är det löst. Haha! Vad är en sexig uppdatering?! 🙂
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Vad gjorde ni för kul då? 😄 Inget sexigt, säkrade upp systemet lite med senaste patcharna - och lyckades pajja nedladdningen av mp3:or här på sajten 🙂 Nu är det löst. Haha! Vad är en sexig uppdatering?! 🙂 Haha, och vad är en kul uppdatering? 🙂
Thimmie Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Vad gjorde ni för kul då? 😄 Inget sexigt, säkrade upp systemet lite med senaste patcharna - och lyckades pajja nedladdningen av mp3:or här på sajten 🙂 Nu är det löst. Haha! Vad är en sexig uppdatering?! 🙂 Haha, och vad är en kul uppdatering? 🙂 Hehe... Bra fråga. Låt mig sova på saken. 😠
dede Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Märkte det, men det hade inte med forumet att göra. Hela IDGs nätverk låg nere. Teknikern som spillde ut sin öl? 🙂
Majken Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Märkte det, men det hade inte med forumet att göra. Hela IDGs nätverk låg nere. Teknikern som spillde ut sin öl? 😆 Nej nån tekniker är jag inte och det var betydligt mer än en öl 🙂 /Majken
Neosus Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Märkte det, men det hade inte med forumet att göra. Hela IDGs nätverk låg nere. Teknikern som spillde ut sin öl? 😆 Nej nån tekniker är jag inte och det var betydligt mer än en öl 😆 /Majken 2? 🙂
Linus Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Märkte det, men det hade inte med forumet att göra. Hela IDGs nätverk låg nere. Teknikern som spillde ut sin öl? 😄 Nej nån tekniker är jag inte och det var betydligt mer än en öl 😆 /Majken 2? 😏 😛
Overkill Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Märkte det, men det hade inte med forumet att göra. Hela IDGs nätverk låg nere. Teknikern som spillde ut sin öl? 😄 Nej nån tekniker är jag inte och det var betydligt mer än en öl 😆 /Majken 2? 😉 🥰 😲 <--- den gjorde allt 😮
Nexustwins Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Vad gjorde ni för kul då? 🙂 Inget sexigt, säkrade upp systemet lite med senaste patcharna - och lyckades pajja nedladdningen av mp3:or här på sajten 😄 Nu är det löst. Haha! Vad är en sexig uppdatering?! 😕 Kanske en uppdatering inom det grafiska? 😱 Men om det är så sexigt vet jag inte.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.