MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 (redigerat) ARTIST/GRUPP: Das Syfilis Inferno GENRE: Vet inte, men både "speed", "hard" och "core" finns säkert med i namnet LÅTLÄNGD: 6.26 KOMPOSITÖR: Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 128 kbps STORLEK: 6176315 bytes STATUS: Nu får det vara nog... LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Såhär kan det gå när Marcus inte har något att göra en Fredag. Synd bara att det inte är 1992. Annars lugnt. På slutet blev det så mycket av allt att jag faktiskt fick ett extra knorrigt reverb-dränkt ljud köpet som jag inte vet vart det kommer ifrån 😆 Redigerat 8 april 2006 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 försöker du sätta oss i psykos eller? Lite kanske... Lyckades jag? 🙂
Danabacken Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 försöker du sätta oss i psykos eller? Lite kanske... Lyckades jag? 😆 😳 Ja! Det var ju coolt! Fortsätt. 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 😳 Det här är kul. Över 100 visningar, ska vi räkna med 50 downloads då? Och sedan 5 svar 🙂 Som sagt; hjälp, vad har jag gjort? 😆
mornel Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Knasig låt. Baskaggen är riktigt skön. Men... eh, jag har hört bättre grejor från dig tidigare 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Knasig låt. Baskaggen är riktigt skön. Men... eh, jag har hört bättre grejor från dig tidigare 😆 Japp, visst är den det. Hela låten började med den där kaggen.. (dom där, actually) Min personliga favorit är den där leadsynthen, jag tycker den är wicked. Speciellt på slutet, där den delvis ligger offbeat. Ja, och jag är medveten om att jag gjort bättre grejer 😳 Detta var mest en skoj grej.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.