Altzi Postat 13 april 2006 Trådstartare Postat 13 april 2006 Tjena! Kan du inte lägga upp en länk också, så vi med Norton Antivirus kan lyssna också? https://www.studio.se/index.php?showtopic=24055 😄 Saibot Ett försök till er med Norton, vet inte om detta funkar bättre med Norton? http://www1.myspace.com/altzi
Powerflop Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Vad nura, en cover! Som redan har påpekats, introt och versen är en blek kopia av "I remember you" med Skid row. Schysst pipa, där ser man vad oviktigt det är med dyra mikrofoner. "Då tar jag en JJLabs och två lådor talang" sa han, och stegade ut från Börsen. Låten är trist, sången är grymt bra. Är du säker på att du inte är Coverdales lillebror?
Altzi Postat 14 april 2006 Trådstartare Postat 14 april 2006 Vad nura, en cover! Som redan har påpekats, introt och versen är en blek kopia av "I remember you" med Skid row. Schysst pipa, där ser man vad oviktigt det är med dyra mikrofoner. "Då tar jag en JJLabs och två lådor talang" sa han, och stegade ut från Börsen. Låten är trist, sången är grymt bra. Är du säker på att du inte är Coverdales lillebror? Tackar, det finns ju sämre sångare att bli jämförd med!! Somsagt jag är ingen gitarrman, det är typ dom ackorden jag kan hahaha. Kunde du höra att det var en JJlab-mick för 795 inkl hållare!! 🙂
joakim_r Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Det här va smörigt. Du sjunger ju riktigt bra. //Joakim
Altzi Postat 14 april 2006 Trådstartare Postat 14 april 2006 Det här va smörigt.Du sjunger ju riktigt bra. //Joakim Tack! 😛
Powerflop Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Kunde du höra att det var en JJlab-mick för 795 inkl hållare!! Nej, det var en kvalificerad gissning. Poängen är, man behöver bara nåt som duger i mikrofonväg, huvudsaken är att man sjunger bra.
Grannen Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 En så bra sångröst är värd en oerhört bättre låt! 😉
Altzi Postat 15 april 2006 Trådstartare Postat 15 april 2006 En så bra sångröst är värd en oerhört bättre låt! 😉 Och en bättre mic haha 😄 Är på g att investera i en bättre mic, inget jätte dyrt men runt en 4-5 tusen, tror inte det är lönt att byta upp sig till en mic för 2000:- skillnaden är nog för liten. (vild gissning) /R
Lundin Postat 15 april 2006 Postat 15 april 2006 Uhhh..din sång hoppas jag få höra på något släpp snart...Skidrow är ju bara så rakt på det kan bli... Jag skulle däremot jobba ihop röst och gitarr lite bättre rent mixmässigt...men fyfasen vad jag gillar din röst...
Altzi Postat 15 april 2006 Trådstartare Postat 15 april 2006 Uhhh..din sång hoppas jag få höra på något släpp snart... Det kommer förmodligen ett släpp med mig nu till sensommaren (hårdrock)
trancer Postat 16 april 2006 Postat 16 april 2006 Riktigt skönt! Klart som fan du ska göra klart den . Denna skulle ju bli skitbra som en riktigt ballad med trummor, bas osv osv . brabra! /Perrra
Altzi Postat 17 april 2006 Trådstartare Postat 17 april 2006 Riktigt skönt! Klart som fan du ska göra klart den . Denna skulle ju bli skitbra som en riktigt ballad med trummor, bas osv osv . brabra! /Perrra Tackar, ska ta tag i det nångång 😱
Altzi Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 (redigerat) Passar på att slå ett slag för mitt utrymme (myspace.com) www.myspace.com/altzi 😱 Redigerat 24 april 2006 av Altzi
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.