myhype Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Tja Alla grymma musiker och artister som vill spela på hoddsfreds festivalen den 3,4,5 juni vill ni veta mer?, ta kontakt med mig på theone@myhype.se
giggsy Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Och kanske nån länk till en site? Vilka grymma musiker och artister är klara?
slaptap Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 det finns ju en länk i hans signatur... ...och mitt Windows (ME) slänger upp en varningsskylt för att logga in där... 🙂
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Tja Alla grymma musiker och artister som vill spela på hoddsfreds festivalen den 3,4,5 juni vill ni veta mer?, ta kontakt med mig på theone@myhype.se Om du berättar mer så kanske fler blir sugna på att spela? Just nu vet vi inte vem du är, vad festivalen är för något eller vad dess syfte är. Länken på din hemsida leder till Gringo där det heller inte står något om festivalen. Mvh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.