Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Àr du galen eller!? aldrig att ja betalar över 1000 spÀnn!! dÄ skaffar ja det hellre illegalt!

Postat
Har du inte redan cubase eller nÄn annan sequencer? DÀr kan du göra samma sak.

nej, var skaffar ja?

Postat

Men om du inte ens har en sequencer och, vad det verkar, inte ens sysslar med musikinspelning förstÄr jag inte vad du ska med wavelab till. Ska du bara höja volymen pÄ en ljudfil tror jag att Ljudinspelaren funkar.

Postat

Man mÄste ju inte heller ha Wavelab för 6595:- - som listpriset Àr.

En bantad version som innehÄller de viktigaste funktionerna, finns ocksÄ; Wavelab Essentials, med ett listpris pÄ 1295:-.

Sedan Àr ju ocksÄ frÄgan vad man vill kunna göra - och om Wavelab Àr lÀmpligast till det, eller nÄgot annat program kanske passar bÀttre för uppgiften.

Det blir nog enklare att rÄda om man fÄr reda pÄ vad du har tÀnkt göra.

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
mÄste ha ett ljudprogram dÀr ja kan sÀnka Ä höja rösterna!

đŸ˜±đŸ˜‰

Är jag vĂ€ldigt trött, eller Ă€r den dĂ€r meningen vĂ€ldigt roligt? 😄

Postat
mÄste ha ett ljudprogram dÀr ja kan sÀnka Ä höja rösterna!

😆😉

Är jag vĂ€ldigt trött, eller Ă€r den dĂ€r meningen vĂ€ldigt roligt? 😆

Om du Ă€r trött vet jag inte, men meningen förefaller vara rĂ€tt kul sĂ„ hĂ€r pĂ„ smĂ„timmarna. 😆

Postat
Men om du inte ens har en sequencer och, vad det verkar, inte ens sysslar med musikinspelning förstÄr jag inte vad du ska med wavelab till. Ska du bara höja volymen pÄ en ljudfil tror jag att Ljudinspelaren funkar.

öh döh? nÀr ja sa "höja Ä sÀnka rösterna" mena ja inte volymen schmack!

Ja mena att göra rösterna ljusare Ä mörkare!

drloop (oregistrerad)
Postat

Audacity, gratis och tar VST pluggar och allt!

LĂ€nk ovan.

NÀr jag bytte frÄn min Mac till PC sÄ visste jag inte vad jag skulle köra istÀllet för Peak pÄ Macen.

Audacity pÄ PC, gratis, funkar utmÀrkt.

Postat (redigerat)
Àr du galen eller!? aldrig att ja betalar över 1000 spÀnn!! dÄ skaffar ja det hellre illegalt!

Höhö! PÄ forumet fÄr man en ny show varje dag sÄ man slipper tristessen, som JustD rappade. Jag menar, varför betala för nÄgot som man kan sno?

Redigerat av AndyPandy
captain nemo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Ja, med den instÀllningen Àr det sÀkert jÀttemÄnga hÀr som kommer att hjÀlpa dig.

//nemo

Redigerat av captain nemo
Postat (redigerat)

Jag blir enormt imponerad av forumets ödmjukhet nĂ€r folk fortsĂ€tter att ge konstruktiva och seriösa svar.. 😏

iofs inte sÄ mycket konstruktivt efter sista

Redigerat av biggie
Postat

okej nu tar vi om allt igen. Àr det nÄn som vet hur man aktiverar effekterna, snÀlla? blir mycket tacksam om nÄn vet.

drloop (oregistrerad)
Postat

Markera det avsnitt du vill eq alt. komprimera.

Voila, effekterna gÄr att anvÀnda.

Postat
Markera det avsnitt du vill eq alt. komprimera.

Voila, effekterna gÄr att anvÀnda.

danke 🙂

Postat

SÀg det direkt dÄ, och sluta vara sÄ jÀvla otrevlig.

Postat (redigerat)

Ojj.. Jag har slut pĂ„ mjölken i kylskĂ„pet, mĂ„ste ner till butiken och köpa mer.. Är det nĂ„n som vet vart jag kan fĂ„ tag i en helikopter.. Helst gratis 😆

Sen behöver jag fĂ„ reda pĂ„ hur man flyger den ocksĂ„.. Men det fĂ„r inte ta mer Ă€n 3 minuter att lĂ€ra sig för dĂ„ hinner butiken stĂ€nga 🙂'

EDIT: kunde inte lĂ„ta bli helt enkelt 🙂

Redigerat av hegobald

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.