Mats Stålbröst Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 IK Multimedias kommande basförstärkarsimulering Ampeg SVX har fått en egen webbplats. Missa inte demofilmen med Bill Dickens. Ljudkvaliteten är inte den bästa, men att killen kan spela råder det ingen tvekan om: www.ampegsvx.com
Mats Stålbröst Postat 7 april 2006 Trådstartare Postat 7 april 2006 Helt sant. 😲 Jag blev bara lite impad av hans spelskicklighet... /Mats
Baktakt Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Snygg bas dessutom 😱 Intressant grejj annars, men har man stått framför en fet ampeg rigg är det inte ljudet som man lägger märke till...-det är det skojiga fladdret i byxbenen... Tjohopp!
giggsy Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Helt sant. 😆 Jag blev bara lite impad av hans spelskicklighet... /Mats Håller med. Han är jätteduktig. Blev bara så besviken när jag hade hoppats på en djuplodande insikt i Ampeg SVX's mysterier. 😉
Mats Stålbröst Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Den insikten kommer du att ha tillskansat dig först efter att ha läst Studios test av Ampeg SVX. 😉 Vi väntar in ett ex när som helst. /Mats
giggsy Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Den insikten kommer du att ha tillskansat dig först efter att ha läst Studios test av Ampeg SVX. 😏 Vi väntar in ett ex när som helst. /Mats Strålande! Det var nästan ordagrant vad jag ville du skulle svara. 🙁 Ingen annan som hört Ampeg SVX in action?
KillwithSkill Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jag hoppas på den! Låter den bra så slår jag till! Fast nu med en knasig G5a så kanske det blir att leva på luft & vatten den närmsta tiden 🥰 Får väl titta på istället!
Torwald Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 (redigerat) Snygg bas dessutom 🙂 Intressant grejj annars, men har man stått framför en fet ampeg rigg är det inte ljudet som man lägger märke till...-det är det skojiga fladdret i byxbenen... Tjohopp! Fladdrar gör det dock om de flesta fabrikat. Måste säga att min Marshall + Trace Elliot-låda fladdar rätt bra den med 🙂 Fast sant äro ju att svt:n är fin, den. Mesa är fan inte fy skam de heller! Nej, du är det slut på drömmandet. Blev tyvärr också ganska besviken på videon. Hoppas på att de släpper något fungerande demoex man kan sukta över? Vad tros det priset landar på? Jag antar i min blygsamhet att den liksom de flesta andra såna här produkter kommer kosta en och en halv förmögenhet. EDIT: Vad tusan är det här för "Storebror ser dig"-mätare här till vänster i min inforuta? 😆 Redigerat 10 april 2006 av Torwald
isotone Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Väcker mitt ha-begär! Tillsvidare kan jag meddela att Amplutube 1 låter SJUKT bra för bas!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.