Steinb Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) Efter punkfestivalen blev jag lite sugen att knåpa ihop en tre, fyra punklåtar och spela in en liten demo. Nån som har lust att hänga på? Gärna åt crust/käng-hållet. Inget allvarligt eller seriöst, utan bara lite lätt sådär för skojs skull. Själv är jag nybörjare på så gott som allt - fuskar på gitarr, bas och trummor och knåpar runt i Cubase. Edit: Här finns förresten lite info om mej, och mitt bidrag till punkfestivalen: weblänk Redigerat 7 april 2006 av Steinberg
biggie Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Jag kan slänga på bas, gärna åt käng/crust hållet 😄 . Har inte så mycket tid att skriva material just nu, en hel del andra projekt på gång men om du gör grunden e det lugnt. Gillade din låt i festivalen.
dede Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Jag bidrar gärna med keyboards och störiga ljud. Mer info om mig i signaturen. 😄
TUFFTUFFTUFF Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Jag kan gärna köra om det behövs..alltid inte köra bil utan köra som i att sjunga..eller skrika 😲
dede Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Jag kan gärna köra om det behövs..alltid inte köra bil utan köra som i att sjunga..eller skrika 😉 Verkar som vi har ett band! 😱
Steinb Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Verkar som vi har ett band! laugh.gif Det verkar så! Skoj!! 😏 Så, först av allt så måste vi ju ha några låtar - vem är sugen att vara med och bolla lite låt-ideer?
TUFFTUFFTUFF Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 JAA,let´s start the bolling..Vem startar?Ska jag lägga körer först eller 😱
dede Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 JAA,let´s start the bolling..Vem startar?Ska jag lägga körer först eller 🙂 Ja, så vi andra har något att bygga på. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.