Pelle Rylander Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 (redigerat) Um.....jag flyttade till Borås för ett halvår sen. Det skulle vara skitskoj att sammanstråla med nån lika sinnad i området, för att lira några låtar, dricka en pilsner eller 15... Vem vet - kanske det kan utvecklas till en trubadurduo/trio/fyro på krogen? Jag spelar akustisk gitarr (Ovation) och pytte lite munspel. (A la Dylan/ Lundell om du vill veta skill level 😏 ) Jag är öppen för alla förslag. Själv gillar jag att lira musik i stil med Lundell/Springsteen/Winnerbäck/CCR/ MEN! Det är inte det viktiga. Har du andra idéer, anser jag att det viktiga är att spela ihop nåt kul. Man kan inte enbart sitta i källaren med sin budget studi och spela in. Så känner du för deta, men har andra musikaliska ideer, så tveka inte!! Hör av dig. Första bärs-rundan on me! 😳 edit: ett par skrivfel Redigerat 6 april 2006 av Pelle Rylander
Pelle Rylander Postat 6 april 2006 Trådstartare Postat 6 april 2006 (redigerat) Bra idé! Är du från Borås? edit: Gunnarp? Redigerat 6 april 2006 av Pelle Rylander
allansson Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Crap... vi spelar iaf samma sorts musik... synd att det ska vara så långt mellan borås och lund 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.