Tilly Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Blir man bannad om den kommer upp till 100% ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 (redigerat) Jag har en känsla av att det är högt i tak och stapeln är en mjukare form av "varning", så om du kommer upp på 100%, har du nog betett dig extremt illa - och då vill förmodligen ändå nästan ingen i forumet prata med dig på grund av vad du har skrivit... 😉 Redigerat 23 januari 2007 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Nice... Nja min stapeln är på 0% lol 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Blir stapeln 100% så blir man dömd att lyssna på "båten Anna" konstant dygnet runt i en månad 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 😎 usch va hemskt.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Blir stapeln 100% så blir man dömd att lyssna på "båten Anna" konstant dygnet runt i en månad 😄 Blev man inte dömd till det ödet redan i somras? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Blir stapeln 100% så blir man dömd att lyssna på "båten Anna" konstant dygnet runt i en månad 😄 Blev man inte dömd till det ödet redan i somras? 🙂 om den tesen stämmer, får man då uppnå 100% en gång utan påföljd 😎 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Nej, har man 100% så serveras man till frukost åt Olsberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jävlar då får vi ligga i nu då! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jävlar då får vi ligga i nu då! 😆 Skall vi börja ligga med varandra nu osså? 😕😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jävlar då får vi ligga i nu då! 😆 Skall vi börja ligga med varandra nu osså? 😕😕 Jag paxar Pazo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jävlar då får vi ligga i nu då! 😆 Skall vi börja ligga med varandra nu osså? 😕😕 Jag paxar Pazo! 😮😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Blir man bannad om den kommer upp till 100% ? Japp. Och jag hoppas innerligt att det inte ska hända. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jävlar då får vi ligga i nu då! 🙂 Skall vi börja ligga med varandra nu osså? 🙂🙂 Jag paxar Pazo! ja me!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jävlar då får vi ligga i nu då! 😳 Skall vi börja ligga med varandra nu osså? 🙂🙂 Jag paxar Pazo! ja me!! 😱 Jag var först!! 🙂 Men det är ok... vi kan "share the love" som man säger. Jag är inte främmande för nya konstellationer i sänghalmen. 😱 förlåt...... jag ska inte skriva fler OT-inlägg här nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 "There's a whole lot of love going on..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 "There's a whole lot of love going on..." jepp!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 När tråden ändå ballat ur kan jag ju lika gärna fråga... IDF, är det där steve lukather? Man får väl iallafall säga att minen och ölmagen passar bra ihop med tröjan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Det där är Ron Jeremy ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Blir man bannad om den kommer upp till 100% ? Japp. Och jag hoppas innerligt att det inte ska hända. Det där lät hemskt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Nej, har man 100% så serveras man till frukost åt Olsberg. En dejt med "Olsberg" vad kul! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.