Itzhak Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 (redigerat) jaha men har ni en poängtavla på redaktionen då? 10% om man ber någon dra till Syd-Yemen 99% om man ber olsberg söka nytt jobb -30% om man dissar musikermagasinet ja... typ? Redigerat 7 april 2006 av Itzhak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 Ja, typ... med tillägget -60 om man citerar Ethan Suplee (Randy) i My Name Is Earl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 ...öh ser nu att jag har fått en sån där varnings grej. 😳 Då är min fråga...vilken forumregel har jag brutit mot? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 ...öh ser nu att jag har fått en sån där varnings grej. 😳Då är min fråga...vilken forumregel har jag brutit mot? 😱 du spelar för snabbt. sånt irriterar alltid någon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 ...öh ser nu att jag har fått en sån där varnings grej. 😲Då är min fråga...vilken forumregel har jag brutit mot? 😄 du spelar för snabbt. sånt irriterar alltid någon. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 ...det verkar ju bara vara jag som har det nu. 😆 Hittar det inte under någon annans avatar. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 ...det verkar ju bara vara jag som har det nu. 😄 Hittar det inte under någon annans avatar. 😲 Man ser bara sin egen, står det 0% är allt lugnt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 april 2006 Dela Postat 7 april 2006 Jaha på så vis. 😲 Blev genast gladare och lugnare. 😆 Tack Pico! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Öhhm. Några synpunkter... varför i h-skotta ska varningsplupparna ligga "ute i fält" och inte i kontrollpanelen eller så? Det är ju faktiskt väldigt konstigt och inkonsekvent, iaf så länge man bara ser sin egen mätare. Och synpunkt två, att ha en procentstapel på det där sättet är nästan lite provocerande... Det är som att jag är misstänkt utan att ha gjort något. Skulle väl vara tokmycket bättre om den kunde låta bli att störa mej så länge jag ligger på 0%, för om den isåfall skulle dyka upp när jag väl mot förmodan gör någe dumt så kommer jag ju märka den mycket tydligare. Synpunkt tre, varför inte bara ta varningar via PM med varje forumit som berörs? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 9 april 2006 Dela Postat 9 april 2006 Ja, typ... med tillägget -60 om man citerar Ethan Suplee (Randy) i My Name Is Earl. Randy: I never thought of drinking beer upside down before Earl: It tastes the same Randy: Yeah, but it goes to your brain before it gets to your livers 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Ja, typ... med tillägget -60 om man citerar Ethan Suplee (Randy) i My Name Is Earl. Randy: I never thought of drinking beer upside down before Earl: It tastes the same Randy: Yeah, but it goes to your brain before it gets to your livers 😆 Earl: What kind of kid puts acorns in his shoes? Randy: A squirrel kid, man! Except the squirrel kid doesen't wear shoes... Unless..... Nahhh, not even then it wouldn't. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hehe kul tråd.. Är det någon som lyckats med mer än 0% på sin mätare sedan detta infördes? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ja, jag tror att några fått en markering i stapeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Inte jag... Jag tror inte att det är särskilt många som har fått markeringar - men det finns kanske någon kul statistik på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Inte jag heller. Florian har fått förut, och jag tror säkert att fler har fått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 (redigerat) Inte jag heller. Florian har fått förut, och jag tror säkert att fler har fått. ...men Florian har hållit sig i skinnet ganska länge nu - så hans mätare måste ha sjunkit en del (från att troligen ha varit farligt nära 100% ett tag... 😆 ), eller? Hur ser det ut Florian? Redigerat 21 juni 2006 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Det finns ett antal som har fått ja. Vet inte exakt hur många. Vilka det är och varför tänker jag inte gå in på. Det finns en anledning till att staplarna är personliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Om inget annat, så kunde det vara intressant för de som har markeringar, att veta hur stort "oväsen-sällskapet" är, så att de vet hur liten del av forumets medlemmar som inte sköter sig... -eller det är kanske en större andel än man misstänker...? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Den frågan överlåter jag till Olsberg att svara på. Du kan ju alltid skicka ett PM till honom och fråga, eller länka till tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Öhhm. Några synpunkter... varför i h-skotta ska varningsplupparna ligga "ute i fält" och inte i kontrollpanelen eller så? Det är ju faktiskt väldigt konstigt och inkonsekvent, iaf så länge man bara ser sin egen mätare. Och synpunkt två, att ha en procentstapel på det där sättet är nästan lite provocerande... Det är som att jag är misstänkt utan att ha gjort något. Skulle väl vara tokmycket bättre om den kunde låta bli att störa mej så länge jag ligger på 0%, för om den isåfall skulle dyka upp när jag väl mot förmodan gör någe dumt så kommer jag ju märka den mycket tydligare. Synpunkt tre, varför inte bara ta varningar via PM med varje forumit som berörs? 😉 Agree, agree och agree. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Men om jag anmält någon, vilket jag kanske gjort, så kan det vara bra med ett PM till mig om vad statusen på anmälan är. Om det gått igenom eller inte, etc... Eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 * Anmälan gör man om man tycker att ett inlägg bryter mot en forumregel. * Oväsennivån/varningsnivån ökas av admin/moderator på den medlem som mycket tydligt och återkommande har brutit mot forumreglerna. Denna nivå syns som sagt endast för den "drabbade" och vi återkopplar därför inte om nivån har ökats genom att berätta det för någon annan. Däremot kan naturligtvis en anmälan generera i respons i tråden av moderator. Anmälanfunktionen är alltså en kollektiv funktion som ska/kan användas av alla, för att låta forumet vara en trevlig och relevant plats att komma till - även om det inte alltid återkopplas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Hehe kul tråd.. Är det någon som lyckats med mer än 0% på sin mätare sedan detta infördes? Min ligger på en plupp (20%), 😉 Vet exakt varför ^^. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Hehe kul tråd.. Är det någon som lyckats med mer än 0% på sin mätare sedan detta infördes? Min ligger på en plupp (20%), 😱 Vet exakt varför ^^. Har du lust att dela med dig av kunskapen? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Personangrepp tolereras inte under några omständigheter. Kan en moderator gå in i en tråd och ta bort enskilda inlägg utan att stänga tråden? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Personangrepp tolereras inte under några omständigheter. Kan en moderator gå in i en tråd och ta bort enskilda inlägg utan att stänga tråden? 🤪 En moderator eller admin kan redigera inläggen och plocka bort olämpliga ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Personangrepp tolereras inte under några omständigheter. Kan en moderator gå in i en tråd och ta bort enskilda inlägg utan att stänga tråden? 🤪 En moderator eller admin kan redigera inläggen och plocka bort olämpliga ord. Okej, tack så mycke 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenjoswe Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 (redigerat) // slår samman med tråd i existerande ämne /admin Hej, Under min bild har jag en stapel brevid: Oväsen (0%) XXXX ? Vad har jag gjort för fel? Är jag en ond människa? /Kent J. Redigerat 24 januari 2007 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Nej..du är som mer än 99% av alla andra här, inte fört något raporterat oväsen. Så varför skulle du vara en ond människa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Man ser bara sin egen stapel - så det är inte bara du... 😛 Så länge det står 0% så har du inte gjort några allvarliga övertramp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.