Friijk Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 (redigerat) Sitter o spelar in gitarr, bas & sång på vanligt vis... Men "orkar" inte lära mig spela trummor (tror iof inte att grannarna skulle uppskatta det heller)... Nån som har förslag på skivor man kan köpa med samplingar på trumljud... rock & mer av den tyngre modellen... posta gärna nån sida där man kan beställa i så fall... Redigerat 3 juni 2004 av Friijk
Mindrunner Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 DFH lär ska vara bra har inte testat det själv men kolla in det http://www.toontrack.com/superior.shtml http://www.instrument-online.nu/estrad/data_video/data.html
speed-focus Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 ett ganska generellt kit är natural-studios ns_kit. gratis dessutom.
Friijk Postat 3 juni 2004 Trådstartare Postat 3 juni 2004 tackar för tipsen... Det dära DFH verkade ju vara exakt vad man letar efter... Beställt & på väg... Får göra en recension här sen... 😉
Lars Norén Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 om jag skulle säga en gammal funk sjua skulle väl jag bli utslängd
Friijk Postat 4 juni 2004 Trådstartare Postat 4 juni 2004 (redigerat) ja... det hoppas jag med 😉 Drumkit from Hell Superior... Annars så har jag kastat bort 2500:- som kunde gått till en runda på systemet istället 🙂 Redigerat 4 juni 2004 av Friijk
bonzo Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Drumkit from Hell Superior... Annars så har jag kastat bort 2500:- som kunde gått till en runda på systemet istället 😉 Se till att börja bereda plats för monstret. 35GB...
Friijk Postat 4 juni 2004 Trådstartare Postat 4 juni 2004 hehe jo... jag tror det är dags att plocka fram 120 gigarn nu som legat o samlat lite damm i snart 2 månader...
the_minstrel Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Jag tror inte du kommer att bli besviken. Att få VSTi:n att fungera kan om du har otur vara en lite stökig procedur, men det uppvägs väl av dess fantastiska ljud! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.