Björn Olsberg Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Roland säljer ut mängder av prylar från Roland, Edirol och Boss, enligt nyheten uppe till vänster på www.roland.se. Först till kvarn ska gälla. Hela listan (pdf)
Thimmie Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Vafalls?! De säljer väl inte ut JC-120:n, jag köpte en ny rätt nyligen. 😆 Annars är det ju bra med utförsäljning. 🙂
Linus Postat 6 april 2006 Postat 6 april 2006 Åh, jag måste ha en Cembalopall, en lättviktshörlur och en SCSI-port till MC-80... ...eller inte. 😱 Nämen, skämt åsido så finns det ju lite godbitar i listan också. 😎 I-landsproblem, men det är lite jobbigt att jag måste kontakta en återförsäljare för att få veta rek. utförsäljningspris.
Nightroad Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Öhh.... Kollade in Roland sidan nyss och fick syn på Roland E-80. Någon mer än jag som tycker att den är förstummande lik Korg PA1X??? S P I O N A G E ? 😏
Thimmie Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Jag ringde för att kolla vad de säljer ut Boss GT-8:an för. De skulle ha 4000 för den. På Musikbörsen får man den för 4195. Vill man spara 195 kr så! Iof så är ju Boss:en rätt ny.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.